  • 1. Data: 2005-02-27 12:00:29
    Temat: KK BPH??
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

    Witam:)

    Jestem kompletnym laikiem:(

    Mam pytanko. Dostałem kartę kredytową (MasterCard Silver) i czy faktycznie
    przez 54 dni jak reklamują nie ma żadnych odsetek?? Gdzie jest haczyk?? Z
    tego, co zrozumiałem robiąc transakcję na 1000 zł powiedzmy 1 marca kasę
    oddaje 24 kwietnia też 1000 zł (nic więcej??). To gdzie tu interes dla
    banku???

    Jeśli nie to po kiego czorta te KK??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-27 12:08:53
    Temat: Re: KK BPH??
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "amipio" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie to po kiego czorta te KK??

    to u ciebie standard - kupiles produkt ktorego ni w zab nie kapujesz ?
    jestes jakim masochosta ? czy tylko standardowo niedorobiony

  • 3. Data: 2005-02-27 12:12:44
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

    > to u ciebie standard - kupiles produkt ktorego ni w zab nie kapujesz ?
    > jestes jakim masochosta ? czy tylko standardowo niedorobiony

    Nie kupiłem znalazłem w skrzynce na listy:)) Zastanawiam się właśnie czy iść
    do banku żeby to aktywować, a jako że jeszcze od nikogo nic za darmo nie
    dostałem więc pytam gdzie haczyk.

  • 4. Data: 2005-02-27 12:17:52
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Feb 2005 13:00:29 +0100, "amipio" <a...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >tego, co zrozumiałem robiąc transakcję na 1000 zł powiedzmy 1 marca kasę
    >oddaje 24 kwietnia też 1000 zł (nic więcej??). To gdzie tu interes dla

    Bank zarabia wtedy, gdy nie spłacisz karty w terminie (tzw. grace period). Wtedy
    naliczają odsetki.
    No i jeszcze są prowizje od transakcji bezgotówkowych, no ale to już nie ty
    płacisz.

  • 5. Data: 2005-02-27 12:18:16
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    napisał:

    > Witam:)
    >
    > Jestem kompletnym laikiem:(
    >
    > Mam pytanko. Dosta?em kart? kredytow? (MasterCard Silver) i czy
    > faktycznie
    > przez 54 dni jak reklamuj? nie ma ?adnych odsetek?? Gdzie jest haczyk?? Z
    > tego, co zrozumia?em robi?c transakcj? na 1000 z? powiedzmy 1 marca kas?
    > oddaje 24 kwietnia te? 1000 z? (nic wi?cej??). To gdzie tu interes dla
    > banku???
    >
    > Je?li nie to po kiego czorta te KK??

    Witaj!
    Poczytaj uwaznie regulamin !
    54 dni bez odsetek jest tylko wtedy kiedy transakcji dokonasz w pierwszym
    dniu cyklu rozliczeniowego karty !

    Wygogluj sobie z grupy mój wątek o KK BPH !
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&group=pl.bi
    znes.banki łatwo mnie
    znajdziesz wpisując 'kw1618'

    Bank zarabia na tym, że kartą płacisz w sklepach (sklep płaci prowizje),
    ze wybierasz z bankomatu gotowke, no i bank zarabia wtedy kiedy nie
    spłacisz kwoty minimalnej w terminie lub zechcesz skorzystać z kredytu w
    karcie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...wstawka.pl <wytnij wstawke
    http://zycz.3mam.net

  • 6. Data: 2005-02-27 12:57:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "amipio" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam:)
    >
    > Jestem kompletnym laikiem:(

    To widac ;-)

    > Mam pytanko. Dostałem kartę kredytową (MasterCard Silver) i czy
    faktycznie
    > przez 54 dni jak reklamują nie ma żadnych odsetek??

    Nie ma.
    A dokladniej to sa, ale sa umarzane jesli splacisz wszystko w terminie.

    > Gdzie jest haczyk?? Z

    Licza na to ze po 54 dniach jednak nie zechcesz splacic calosci.
    Wtedy sobie "przypomna" o odsetkach.

    > tego, co zrozumiałem robiąc transakcję na 1000 zł powiedzmy 1 marca kasę
    > oddaje 24 kwietnia też 1000 zł (nic więcej??).

    Nic wiecej.
    Ale tez jesli zrobisz transakcje 25marca to oddajesz forse 24 kwietnia

    > To gdzie tu interes dla
    > banku???

    - np. 0,5% wartosci transakcji, ktore bankowi zaplaci sklep
    - odsetki od kredytu gdy nie splacisz w terminie calosci
    - prowizja od wyplaty w bankomacie jesli wpadniesz na tak glupi pomysl

    > Jeśli nie to po kiego czorta te KK??

    aby ci bylo latwiej zaciagnac kredyt, na ktorym bank zarobi?

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2005-02-27 13:18:19
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Jestem kompletnym laikiem:(

    Nie ty jede więc się nie przejmuj :)

    > Mam pytanko. Dostałem kartę kredytową (MasterCard Silver) i czy
    > faktycznie
    > przez 54 dni jak reklamują nie ma żadnych odsetek?? Gdzie jest haczyk?? Z

    Nie 54 tylko 55. Cykl rozliczeniowy w karcie wynosi 31 dni, po czym w
    24-rtym dniu musi nastąpić spłata (co najmniej minimalna)
    Jeżeli dokonasz transakcji w pierwszym dniu cyklu rozliczniowego to będziesz
    miał ten maksymalny okres 55 dni. Jak dokonasz transakcji w ostatnim dniu
    cyklu to pozostanie ci tylko 24 dni kredytu.
    Jednakże aby mieć darmowy kredyt należy spłacić CAŁOŚĆ zadłuzenia do dnia
    wskazanego na wyciągu. Mozliwosć darmowego kredytu dotyczy transakcji
    bezgotówkowych i (na razie do końca kwietnia - może po raz kolejny promocja
    zostanie przedłużona) transakcji przelewu z karty.
    Jak bierzesz kasę z bankomatu odsetki są liczone od razu i do tego płacisz
    prowizję.

    Pierwsza karta jest za darmo,za następną zapłacisz chyba ze wyrobisz
    odpowiedzi obrót na karcie.

    > tego, co zrozumiałem robiąc transakcję na 1000 zł powiedzmy 1 marca kasę
    > oddaje 24 kwietnia też 1000 zł (nic więcej??). To gdzie tu interes dla
    > banku???

    Prowizja od transakcji kartowych. Bank nawięcej zarabia na korzystających z
    kredytu. Na tych co tylko placą w sklepie i spłacają całość zadłuzenia bank
    może tracić.

    > Jeśli nie to po kiego czorta te KK??

    Mozesz użyć jak nie masz pieniędzy na koncie. Mozesz taka KK zapłacić w
    necie.

    Darek

  • 8. Data: 2005-02-27 13:42:23
    Od: bob <b...@m...ru>

    amipio wrote:

    > Nie kupiłem znalazłem w skrzynce na listy:)) Zastanawiam się właśnie czy iść
    > do banku żeby to aktywować, a jako że jeszcze od nikogo nic za darmo nie
    > dostałem więc pytam gdzie haczyk.

    A mnie te świntuchy z BPH nie chcieli dać kk, nawet im wniosek w zębach
    zaniosłem. A dochody były wystarczające. Ale kiedys się z nimi kłóciłem,
    więc pewnie dlatego!

  • 9. Data: 2005-02-27 14:35:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-27 14:18, Użytkownik Darek napisał:

    > Cykl rozliczeniowy w karcie wynosi 31 dni

    Bzdura, cykl trwa "od" "do" a nie 31 dni.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2005-02-27 15:56:29
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > tego, co zrozumiałem robiąc transakcję na 1000 zł powiedzmy 1 marca kasę
    > oddaje 24 kwietnia też 1000 zł (nic więcej??). To gdzie tu interes dla

    Ja proponowałbym wziąć tą KK, ale nie zapomnij zrezygnować po 10 m-cach
    używania bo póżniej Ci przedłużą automatycznie na kolejny rok i wtedy wydanie
    karty nie gratis tylko 78 zł.
    --
    Darek