    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB kredyt hipoteczny pytanie
    Date: 27 Jun 2003 15:38:29 +0200

    > Witam!
    >
    > Przewertowalem sobie grupe w poszukiwaniu kredytu hipotecznego i wybor padl
    > na KB jest jednak jedno ale chce 100% wartosci nieruchomosci i tu zaczyna
    > sie problem. Tensor1 pisal ze KB udziela do 100% z tym ze te 20% jest
    > ubezpieczone - pani w jednej z filii KB wmawiala mi uparcie ze tylko 80 %
    > kredytuja. Skolowany zadzwonilem na infolinie a tam pani ze min 5 % wkladu
    > wlasnego i zalezy to od widzimisie oddzialu.
    > Czy ktos bral kredyt ekstralokum na 100% wartosci nieruchomosci ? Jak to
> [...]

    Chyba zle mnie zrozumiałeś albo ja cos przekręciłem. KB udziela kredytów przy
    minimalnym wkładzie własnym 5%. Różnicę do 20% trzeba ubezpieczyć. Pani z
    infolinii mija sie z prawdą bo to nie zalezy od widzimisie Oddziału.

    Jeżeli nie masz wkładu to możesz znależć inny bank. Ale wtedy koszty
    (oprocentowanie) będą znacznie większe. Reasumując radzę Ci
    raczej "skombinowac" (łatwo powiedzieć) te 5% niż brać z zerowym wkładem.
    Pozdrowienia Tensor1