  • Data: 2003-06-27 12:44:01
    Temat: Re: KB kredyt hipoteczny pytanie
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos bral kredyt ekstralokum na 100% wartosci nieruchomosci ? Jak to
    > ugryzc zeby cos takiego wywalczyc - zdolnosc kredytowa mam z duzym zapasem.

    pozyczyc od rodziny 20% wartosci (do takich dlugow nie trzeba sie przyznawac
    we wniosku kredytowym).
    Wziac kredyt na 80% wartosci na max. dlugi okres i raty rowne
    (zeby rata byla niska).
    Splacic rodzine, splacajac tez kredyt.
    Skrocic kredyt, zeby realnie go splacac, a nie tylko odsetki...

    Jak rodzina nie ma, to niech wezmie kredyt :-), ktory Ty bedziesz splacac.

    Mozesz tez sam wziac kredyt gotowkowy gdziekolwiek na te 5, czy 20% wartosci,
    ale do tego trzeba sie przyznac we wniosku o hipoteczny... i to obnizy
    Twoja zdolnosc kredytowa....

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp