  • Data: 2002-01-23 14:59:36
    Temat: Re: KB 24
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kamiński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:a2mg4r$42s$1@news.onet.pl...

    > Po informacjach na grupie o ruszeniu KB 24 wszedlem na strone i zgodnie z
    > sugestia wypelnilem wniosek o dostep on-line. Nacisnalem wyslij do banku i
    > dostalem powteirdzenie, ze to poszlo do mojego odzialu. Dzisiaj dzwonie na
    > infolinie i pytam sie to kiedy mam sie zglosic do odzialu po PIN-y itd. A
    > mily Pan mowi, ze to niemozliwe ze moglem wczoraj wyslac wniosek, bo to
    nie
    > dziala ;-))) Umowilismy sie jak KB24 bedzie oficjalnie dzialal to do mnie
    > zadzownia.

    Chciales kupic kota w worku? ;) Ja bym radzil dowiedziec sie najpierw ile to
    bedzie kosztowac, bo moze sie okazac ze chca za to tak jak za VideoTel ;).
    Po drugie nic nie wiadomo o funkcjonalnosci, ani zabezpieczeniach. Kiedys
    planowano, ze bedzie mozna zlozyc wszystkie dyspozycje tak jak z placowkach.
    Co z tego zostalo, kto wie? Nie wiadomo tez jaka bedzie niezawodnosc tego
    systemu. Majac doswiadczenie z dyspozycjami 'bankomatowymi' obawiam sie ze
    dyspozycje internetowe beda przez pierwszych kilka miesiecy realizowane
    dowolnie, tzn. raz tak, a raz nie ;).
    Coz, ja niestety nie skorzystam z tego kanalu. KB zdecydowal ze osoby
    posiadajace ror sa niegodne korzystac z takiego udogodnienia jakim jest
    Internet ;). Tu niestety po raz kolejny KB mnie zawiodl :(.

    Maciej