  • Data: 2002-01-23 14:08:48
    Temat: KB 24
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Po informacjach na grupie o ruszeniu KB 24 wszedlem na strone i zgodnie z
    sugestia wypelnilem wniosek o dostep on-line. Nacisnalem wyslij do banku i
    dostalem powteirdzenie, ze to poszlo do mojego odzialu. Dzisiaj dzwonie na
    infolinie i pytam sie to kiedy mam sie zglosic do odzialu po PIN-y itd. A
    mily Pan mowi, ze to niemozliwe ze moglem wczoraj wyslac wniosek, bo to nie
    dziala ;-))) Umowilismy sie jak KB24 bedzie oficjalnie dzialal to do mnie
    zadzownia.

    Fajnie,

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski