  • Data: 2002-01-23 16:06:20
    Temat: Re: KB 24
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2mkrp$c5j$1@news.tpi.pl...

    > czy masz na mysli to, że ze standardowych ror-ow nie bedzie mozna
    korzystac
    > przez internet, a posiadacze ekstrakonta beda mogli?

    Tak. Nie ma dostepu do rorow, do kont a'vista, oraz do kont mlodziezowych,
    czyli do wszystkiego co jest zwiazane ze 'starym' rachunkiem. Aby miec
    dostep przez Internet trzeba miec Ekstrakonto. W praktyce musisz zamknac
    stary rachunek i otworzyc nowy. Co za tym idzie dostajesz np. nowy limit
    kredytowy, podpisujesz nowa umowe. Ekstrakonta maja gorsze warunki dotyczace
    limitow kredytowych [prowizje, x-krotnosci wplywow - z wylaczeniem kont VIP,
    Elita]. No, i w koncu trzeba poddac sie 'egzekucji bankowej'. Karty chyba
    zostaja te same.
    KB w chwili obecnej nie ma takiej oferty zebym otwieral u nich rachunek,
    wiec jak zamkne to raczej juz na zawsze. Szczerze mowiac trzyma mnie tak
    tylko limit kredytowy i to ze mam bardzo blisko bankomat.

    Maciej