    From: Kulka <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze o ubezpieczeniu kart kredytowych.
    Date: Fri, 21 Feb 2003 12:18:16 +0000

    Dnia 02/20/2003 02:20 PM, Użytkownik Witek napisał:
    > Użytkownik "Kulka" <r...@p...onet.pl> napisał

    > Tia, szczegolnie, ze kara za niedozwolony debet/przekroczenie limitu w
    > citi-maestro wynosi 25zl, a KK citi 49zl ;P
    > Widac co do tej "uzytecznosci" citi mam inne zdanie ;-))

    No cóż, jest to MOŻLIWOŚĆ. Jeśli ktoś robi zakupy "za ile sie da" to
    Multi jest dla niego :-) Niemniej czasami warto zapłacić 50zł kary za
    możliwość np. zapłacenia za hotel. Zasada taka jak w karcie CITI wymaga
    wprawdzie rozsądniejszego użytkownika jednak moim zdaniem jest znacznie
    lepsza - transakcjami bez autoryzacji limit w Multi przekroczysz, ale
    "legalnie" tych kilkudziesięciu złotych "extra" nie dostaniesz :P

    Tomek