  • Data: 2023-06-19 17:06:20
    Temat: Re: Jest jeszcze gorzej ;-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > O, a czemuż to nie?

    Ponieważ raczej trudno będzie udowodnić bankowi, że pieniądze, które się
    od niego wcześniej (bezprawnie, jak się okazuje) uzyskało, nie należą mu
    się.

    Gdyby należności się przedawniły, to można powiedzieć "może i jestem wam
    coś winny, ale się przedawniło i już wywaliłem papiery". Ale jak się
    samemu chce dostać pieniądze, to niestety to nie wystarczy - trzeba
    jeszcze przekonać sąd, że się nam należą.

    Ale zobaczymy jak to będzie.
    --
    Krzysztof Hałasa