  • Data: 2023-06-22 16:11:51
    Temat: Re: Jest jeszcze gorzej ;-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > https://rsplegal.pl/teoria-dwoch-kondykcji-w-sprawac
    h-roszczen-frankowch/

    Wszystko fajnie do ostatniego akapitu. Ten nie wydaje mi się wypływać
    z poprzednich. Nie wiem jednak, co rzeczywiście stwierdził SN.

    > A od tego tylko krok do osobnych terminow przedawnienia.

    Szczerze mówiąc byłbym zdziwiony, gdyby nie było osobnych terminów.
    Tylko to IMHO nie oznacza, że z faktu, że roszczenie banku może być
    przedawnione, wynika, że klient może domagać się zwrotu np. wszystkich
    rat. Aczkolwiek przyznaję, że tradycyjne pojmowanie zasad prawnych jest
    ostatnio niepopularne.
    --
    Krzysztof Hałasa