eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego... › Re: Jeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
    logne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
    03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić,
    dlaczego...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <3...@g...com>
    <qap9oi$b2e$2@sunflower.man.poznan.pl>
    <5...@g...com>
    <5cd0337e$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cd034be$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cd1eff7$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cd2c7bd$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <qb0l20$nn0$3@sunflower.man.poznan.pl>
    From: z <...@...pl>
    Date: Thu, 9 May 2019 19:00:59 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qb0l20$nn0$3@sunflower.man.poznan.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <5cd45ccd$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.73.1.187
    X-Trace: 1557421261 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 89.73.1.187:53798
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1854
    X-Received-Body-CRC: 2669373218
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:642718
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-05-09 o 09:32, RobertS pisze:

    > czasem chodzi o drobiazgi, które dla mnie są oczywiste, a klienci są
    > mega zdziwieni, że dostali odmowę

    To jaki jest sens żeby ukrywać drobiazg który jest powodem odmowy?
    Trzeba aż RODOSRODO żeby wprowadzać NORMALNOŚĆ?

    A jeśli powody odmowy są POWAŻNE to tym bardziej klient powinien je znać.
    Chyba że banki mają jakieś ukryte podstępne powody i plany ... ;-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1