eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego... › Re: Jeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego...
  • Data: 2019-05-15 19:01:07
    Temat: Re: Jeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za to teraz w CHF to by było coś - a nie dają łobuzy ;>

    nawet gdybyś w CHF zarabiał, taka jest awersja do tej waluty...

    > Inna sprawa, że przy takiej władzuni pakowanie się w jakikolwiek kredyt to
    pakowanie się w kłopoty - i wibor skoczy i złotówka na pysk padnie.
    > Tak naprawdę to obecnie z dwojga złego należałoby tak żyć, by móc w testamencie
    wpisać: "będąc przy zdrowych zmysłach wydałem wszystko"...

    > Ale za to dziwię się bankowi, który przy zarobkach w DKK nie da kredytu w PLN - no
    chyba że tylko marna interpretacja rekomendacji S go powstrzymuje.

    dokładnie tak jak piszesz, bank nie da, bo nie będzie działał wbrew
    nadzorowi, który wydał tylko rekomendację...

    --
    pozdrawiam
    RobertS