  • Data: 2020-07-03 11:46:35
    Temat: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5efec9d3$0$539$6...@n...neostrada.
    pl...
    >To po co to bicie piany?
    >Najpierw podwójna autoryzacja. Można to zrozumieć

    >A teraz rozluźnienie wymagań i możliwość autoryzacji "jednym
    >kliknięciem" w jakiejś cholera wie czy dobrze napisanej/zhakowanej
    >apce.

    >Ktoś tu dba o prawdziwe bezpieczeństwo pieniędzy?

    >Ja to staroświecki jestem ale do tej pory robiłem przelew na blaszaku
    >a autoryzowałem na innym urządzeniu przez usługę OPERATORA ZWANĄ SMS.
    >Uważam że na chwilę obecną bezpieczniej się nie da.
    >Każdego kto uważa inaczej będę podejrzewał o próbę zagarnięcia moich
> [...]

    Ale o co chodzi ?
    Rob sobie dalej przelewy na blaszaku.
    Potwierdzasz przy pomocy tego samego urzadzenia (no chyba ze jednak to
    inne ustrojstwa).

    Tylko w inne miejsce patrzysz.

    A SMS wcale nie byly jakies super bezpieczne, ba - prawie wcale nie
    byly bezpieczne(*).
    apka bankowa jest znacznie bezpieczniejsza, do czasu jakiegos zdolnego
    hackera :-)

    Pytanie tylko czy to naprawde bedzie "jednym kliknieciem", czy gdzies
    jeszcze trzeba wpisac pin ...

    (*) jak myslisz - ile aplikacji moze czytac twoej sms ?
    a potem zobacz - ustawienia/aplikacje/ustawienia/uprawnienia
    aplikacji/SMS

    J.