  • 1. Data: 2003-11-20 16:21:53
    Temat: Jakie konto wybrac?
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    Potrzebuje konta, ktore spelnialoby podane parametry:

    - 0zl za prowadzenie rachunku
    - 0zl za wydawanie pierwszej karty płatniczej
    - 0zl za wybieranie pieniedzy z bankomatu
    - 0zl (ew. jakas symboliczna, np. 1zl) oplaty na miesiac za uzytkowanie
    karty
    - wymagane saldo miesieczne moze byc do 200zl
    - dowolna prowizja od przelewów

    Pewnie za dużo wymagam :), wiem ze istnieja konta ktore prawie spelniaja
    wszystkie podane punkty (np. w Inteligo, czy IzzyKonto). Czy ktos moglby mi
    cos doradzic? Z gory dzieki za odp.

    --
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-11-20 16:50:26
    Temat: Odp: Jakie konto wybrac?
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > karty
    > - wymagane saldo miesieczne moze byc do 200zl

    eKonto spelnia te wszystkie warunki, pozatym jak masz dostep do sieci to
    poczytaj na stronach mbanku, inteligo i wszystkich tych internetowych
    bankow...
    Ja kozystam z mKonta od roku i jetsem zadowolony - jedyne co mnie wkurza to
    wyplaty w bankomacie - to co zaoszczedzam na darmowych operacjach zoastawiam
    w bankomatach jako prowizje od wyplaty. Ale na to tez mam sposob przelew na
    rachunek w innym banku z duza siecia bankomatow i wyplata z tego bankomatu -
    oczywiscie dotyczy tylko zaplanawanych sytuacji. Wyplaty z bankomatow
    Eureonetu sa darmowe, z innych bakomatow objete prowizja.

    Pozdrawiam
    Herman

  • 3. Data: 2003-11-20 18:24:46
    Temat: Re: Jakie konto wybrac?
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

> [...]
    > to tez mam sposob przelew na rachunek w innym banku z duza siecia
    > bankomatow i wyplata z tego bankomatu - oczywiscie dotyczy tylko

    Hmm, to tez jest sposób :)

    > Wyplaty z bankomatow Eureonetu sa darmowe, z
    > innych bakomatow objete prowizja.

    A czy jest jakies konto z ktorego nie pobierana jest prowizja przy wypłacie
    z DOWOLNEGO (nie tylko danego banku) bankomatu? Oczywiscie pomijając te
    niespełniające podanych parametrów (m.in. miesięcznej opłaty za prowadzenie
    konta).

    --
    Wojtek

  • 4. Data: 2003-11-20 18:29:52
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojtek napisał(a):

> [...]
    > karty
    > - wymagane saldo miesieczne moze byc do 200zl

    MBank i Ekonto http://www.mbank.com.pl

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2003-11-20 18:32:59
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > z DOWOLNEGO (nie tylko danego banku) bankomatu? Oczywiscie pomijając te
    > niespełniające podanych parametrów (m.in. miesięcznej opłaty za
    O takim banku nie slyszalem, wiec zapomnij...
    Jesli zalezy ci na duzej ilosci bankomatow to wiadomo Pekao sa, PKO BP
    (inteligo - sprawdz to czy inteligo kozysta z sieci bankomatow banku matki
    za darmo??), BPH PBK zwlaszcza na poludniu kraju... no ale jesli chodzi o
    oplaty to niekoniecznie bedzie to to o czym myslales ;-). Niektore banki
    maja tez umowe z euronetem (chyba np. BPH ale glowy nie dam) a to tez
    zwlaszcza w duzych miastach jest spora siec..

  • 6. Data: 2003-11-20 18:58:18
    Temat: Re: Odp: Jakie konto wybrac?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bpj1c4$710$1@charlie.news.tkdami.net>, Herman wrote:

    > wypłacie
    > prowadzenie
    > O takim banku nie slyszalem, wiec zapomnij...

    A VW dla kwot >400zł (w kraju oczywiście)?

    Renata