  • 11. Data: 2004-02-10 16:00:58
    Temat: Re: Jakie konto dla studenta w Finlandii?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 10 Feb 2004 14:38:32 +0100, LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>
    wrote:

    >Że ukrywa, drań, to nie od dziś wiadomo. Ale jaki on wg Ciebie (i Glenn
    >w pewnym zakresie) friendly?

    A nie wiem, mialem kiedys konto i nie mialem zastrzezen. Ale tez
    uzywalem go raczej sporadycznie.

    PG

  • 12. Data: 2004-02-11 06:56:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Bezpłatne bankomaty Nordei w Skandynawii. To chyba duża zaleta w tej
    > sytuacji

    Bezplatne, ale czy VE Nordei nie jest czasem przeliczana przez USD?
    Koszt przewalutowania bylby zapewne taki sam jak 2% prowizja mBanku...;-)
    I z tego co widze, nie wydaja karty do konta walutowego...hmmm

    > Konto założone tam na miejscu?

    To mi wyglada najrozsadniej.
    Tylko ten jezyk na www.nordea.fi ...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2004-02-11 13:41:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To mi wyglada najrozsadniej.
    > Tylko ten jezyk na www.nordea.fi ...;-)

    Tak trudno nacisnąć przycisk "in English" ;-))))) ?

    http://www.nordea.fi/e/val-index.asp

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2004-02-11 13:46:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 11 Feb 2004 14:41:39 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Tak trudno nacisnąć przycisk "in English" ;-))))) ?
    >
    >http://www.nordea.fi/e/val-index.asp

    kolega bedac w finlandii mial konto w nordea. nic za nie nie placil!
    (karte dostal tylko bankomatowa, platnicza juz byla platna).
    ale skoro wplywy maja byc z polski, to juz gorzej

  • 15. Data: 2004-02-11 13:53:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale skoro wplywy maja byc z polski, to juz gorzej

    A czy przelewy między Nordeą polską a macierzystą są płatne? Cos mi się
    obiło o uszy, że nie. Ktos coś wie?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2004-02-11 16:51:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Tak trudno nacisnąć przycisk "in English" ;-))))) ?
    >
    > http://www.nordea.fi/e/val-index.asp

    To zrobilem juz dawno.
    Tylko ze po wejsciu do roznych szczegolow (np. lokalizacja bankomatow) jezyk
    jakos tak zmienia sie na miejscowy...;-)

    --
    Pozdrowienia
    --

    PS. Nie musisz sie tak zaraz spieszyc ze zlosliwosciami. Znowu pudlo. ;-)

  • 17. Data: 2004-02-11 17:21:07
    Od: k...@p...onet.pl

    Sa bezplatne przelewy miedzy kontami Nordea - testowane ! Mozesz nawet jak
    przyjdzie dla Ciebie kasa otworzyc walutowe i tam zapisza jesli nie chcesz
    przewalutowania na zlotowki.