  • 1. Data: 2004-02-10 06:24:53
    Temat: fundusze.mbank.com.pl
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Wchodzimy np. rano i mamy domyslnie wyniki funduszy akcji z data
    wczorajsza, ok.
    Klikamy na "wszystkie" i mamy zupelnie inne wyniki tych samych funduszy.
    Patrzymy na dol - data 4 lutego (sprzed 6 dni).
    Klikamy znow na "wszystkie" - i juz mamy wyniki wczorajsze.

    Co jest grane? Czy to kwestia ustawien w mojej przegladarce?

    M.

  • 2. Data: 2004-02-10 07:04:07
    Temat: Re: fundusze.mbank.com.pl
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl> napisał(a):

    > Co jest grane? Czy to kwestia ustawien w mojej przegladarce?

    Bardzo możliwe że wyciągneło tę stronę z cache przeglądarki.
    --
    Franz

  • 3. Data: 2004-02-10 12:15:42
    Temat: Re: fundusze.mbank.com.pl - notowania na email
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    A tak przy okazji mam pytanie - czy mozna dostawac z jakiegos serwisu na
    skrzynke email notowania funduszy? Jakas strona www oferuje cos takiego?

    pzdr,
    michal

  • 4. Data: 2004-02-10 14:51:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michal <m...@g...pl> wrote:
    > A tak przy okazji mam pytanie - czy mozna dostawac z jakiegos serwisu
    > na skrzynke email notowania funduszy? Jakas strona www oferuje cos
    > takiego?

    Poszczegolne TFI cos takiego wysylaja.
    Ja zasubskrybowalem SEB, Skarbiec i DWSa

  • 5. Data: 2004-02-10 16:01:21
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0ar5c$mfo$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Poszczegolne TFI cos takiego wysylaja.
    > Ja zasubskrybowalem SEB, Skarbiec i DWSa

    UI tez ma

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-02-10 17:00:32
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    RobertSA wrote:

    Ja uzywam efund.pl - można sobie wybrać fundusze.

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 7. Data: 2004-02-10 17:29:53
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Poszczegolne TFI cos takiego wysylaja.
    > Ja zasubskrybowalem SEB, Skarbiec i DWSa

    W Skarbcu to działało rewelacyjnie - często dostawałem notowania jeszcze
    przed północą ;-)

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-02-11 09:00:31
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > W Skarbcu to działało rewelacyjnie - często dostawałem notowania jeszcze
    > przed północą ;-)
    Jak zamówić te notowania , buszowałem po stronie 2 godziny i nie znalazłem
    takiej opcji:(

    Pozdr.

  • 9. Data: 2004-02-11 17:19:25
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Feanor wrote:
    > Jak zamówić te notowania , buszowałem po stronie 2 godziny i nie
    > znalazłem takiej opcji:(

    Miałem subskrybcję jeszcze z czasów poprzedniego wyglądu ich strony - gdzie
    to jest teraz nie wiem.
    Nie jestem pewien czy dobrze się zrozumieliśmy: ja dostawałem notowania
    Skarbca mniej więcej o 23:30 do 00:30. Dla mnie to jest bezsens. Zwykle śpię
    o tej godzinie. Lepiej oglądać to tutaj
    http://fundusze.wp.pl/notowania.html?a=3&b=1 . O 19-tej wszystkie fundusze
    które mnie interesują mają aktualne wyceny.

    Bogdan B.