  • 1. Data: 2004-02-10 09:08:10
    Temat: PKOBP - wpis banku do hipoteki a TU EUROPA
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie

    Może ktoś z kredytobiorców miał podobną sytuację w PKOBP - kredyt hipoteczny

    Posiadam ubezpieczenie wpisu hipoteki w TU EUROPA. Wpis został już dokonany
    (o czym został poinformowany również bank), nie dostarczyłem natomiast
    odpisu z wpisem do hipoteki banku.

    Czy w takiej sytuacji mają prawo, obowiązek przedłużania mi ubezpieczenia na
    kolejny okres, skoro bank dostał zawiadomienie, iż wpis został dokonany??

    Pzdr

    Marek

  • 2. Data: 2004-02-10 09:58:21
    Temat: Re: PKOBP - wpis banku do hipoteki a TU EUROPA
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    na
    > kolejny okres, skoro bank dostał zawiadomienie, iż wpis został dokonany??

    Niestety maja. ZTCP jest taki zapis w umowie kredytu.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia