  • 1. Data: 2006-09-11 19:10:52
    Temat: Jakie banki zamiast BPH
    Od: "Wito" <e...@p...onet.pl>

    Witam!
    Dzisiaj wkurzył mnie BPH. Za obsługę konta ROR i dwóch kart płatniczych co
    miesiąc pobiera 20 zł. Tak się złożyło, że przez miesiąc miałem na koncie ROR
    ponad 10000 zł. Z tego tytułu naliczono mi 12 groszy odsetek. Myślę, że pora
    się rozstać z tym bankiem. Co o tym sądzicie i jaki bank polecacie.
    Dziękuj i pozdrawiam.

    Wito

  • 2. Data: 2006-09-11 19:42:37
    Temat: Re: Jakie banki zamiast BPH
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wito"
> [...]
    > że pora
    > się rozstać z tym bankiem. Co o tym sądzicie i jaki bank polecacie.

    to zależy od tego co masz w okolicy.
    - Nordea ma konta z bezpiecznym dostepem przez internet - 3 zl/mies
    - Foris ma e-pakiet gdzi za 8 zl/mies masz wszystkie przelewy darmowe
    i bezprowizyjną VE na wszystkie bankomaty bez żadnych ograniczen ile
    transakcji bezgotowkowych w miesiacu zrobisz :-)
    - ostatnio ING poprawil swoją ofertę - chyba za 6 zl/mies dają też
    porządny dostęp internetowy i darmowe przelewy, tylko z bankomatami
    gorzej niż w Fortisie
    - moze sie przydać Inteligo (1 zl/mies) z VE do operacji internetowych
    i darmowymi wplatami w pkobp (a z konta przelew 0,99zl)

    Te cztery konta razem mozesz miec za 18 zl/mies a oprocentowanie na
    niektorych nie jest wcale zle a jeszcze mozesz robic lokaty np na 1
    lub 2 tygodnie. Konta bankowe najlepiej wspolpracują jak się ich ma
    parę - każde do tego do czego się najlepiej nadaje.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-09-11 20:57:21
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Wito napisał(a):
> [...]
    > ponad 10000 zł. Z tego tytułu naliczono mi 12 groszy odsetek. Myślę, że pora
    > się rozstać z tym bankiem. Co o tym sądzicie i jaki bank polecacie.

    jest konto SEZAM MAX gdzie dają 3,70 proc.; ale rozumiem, że chcesz
    skończyć z tym bankiem.

    Najbardziej wkurzające w BPH jest fakt, że oprócz 2 zł za
    "obsługę karty" /maestro/, pobierają dodatkowo 3 zł jeżli nie
    zrobisz 4 transakcji bezgotówkowych w miesiącu. Co daje 5 zł/msc i
    60 zł/rok - czyli tyle co KK. Można do tego argumentację wymyślić,
    ale hmm...

  • 4. Data: 2006-09-12 07:19:31
    Od: michaça <w...@...pl>

    > miesiąc pobiera 20 zł. Tak się złożyło, że przez miesiąc miałem na koncie ROR
    > ponad 10000 zł. Z tego tytułu naliczono mi 12 groszy odsetek. Myślę, że pora

    Lukas ekonto PRO - jak masz tyle kasy (saldo miesieczne, liczac lokaty >= 5000)
    to masz wszystko za 0zl, masz token, duzo bankomatow (euronet + bzwbk), placowki
    (tyle ze kolejki sa gigantyczne) no i nawet dostajesz bonus 1zl co miesiac za
    zakupy karta >= 300zl - liczac odsetki bonusy itp to jestes o jakies 30-40zl do
    przodu w stosunku do tego BPH'u no i jakosc uslug i bezpieczenstwo wieksze

    jak nie chcesz lukasa to mBank

  • 5. Data: 2006-09-15 09:30:32
    Temat: Re: Jakie banki zamiast
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Czy otwierają konto wspólne ?
    JaC

    > Lukas ekonto PRO
    > jak nie chcesz lukasa to mBank

    It has removed 1948 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 6. Data: 2006-09-15 11:47:34
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-09-15 11:30, kiedy 666 zdecydował(a) się
    zapytać:
    > Czy otwierają konto wspólne ?
    > JaC

    Tak

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2006-09-26 12:53:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 11 Sep 2006 21:10:52 +0200, Wito napisał(a):
> [...]
    > ponad 10000 zł. Z tego tytułu naliczono mi 12 groszy odsetek. Myślę, że pora
    > się rozstać z tym bankiem. Co o tym sądzicie i jaki bank polecacie.

    Trzeba było pomyśleć i założyć 4 e-lokaty po 2500zł - miałbyś dobrze
    oprocentowane, w dodatku zwolnione od płacenia złodziejskiego podatku...
    Akurat by wystarczyło na pokrycie tych 20zł i jeszcze 5zł na małe piwo by
    zostało :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 8. Data: 2006-09-26 13:12:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > Akurat by wystarczyło na pokrycie tych 20zł i jeszcze 5zł na małe piwo by

    To juz lepiej otworzyc rachunek w Fortisie, zalozyc eLokaty, nie placic
    belkowego, zaplacic za prowadzenie i zostanie 20 pln na piwo ;)

    MK

  • 9. Data: 2006-09-26 15:29:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 26 Sep 2006 15:12:02 +0200, MK napisał(a):
    > To juz lepiej otworzyc rachunek w Fortisie, zalozyc eLokaty, nie placic
    > belkowego, zaplacic za prowadzenie i zostanie 20 pln na piwo ;)

    Tylko fortis ma koszmarny, przedpotopowy system obsługi konta przez WWW :)
    W dodatku działający tylko pod ms windows... Gdyby nie to - nie
    likwidowałbym tam konta...

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2006-09-26 19:36:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]

    Ciężko będzie zmieścić się w minimum 10k.

    > Tylko fortis ma koszmarny, przedpotopowy system obsługi konta przez WWW :)
    > W dodatku działający tylko pod ms windows... Gdyby nie to - nie
    > likwidowałbym tam konta...
    >
    > Pozdrawiam,

    Dobrze, że mój maczek tego nie wie i chce jeszcze współpracować z
    planetą :-P

    --
    Pete