    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie banki zamiast BPH
    Date: Mon, 11 Sep 2006 21:42:37 +0200

    Użytkownik "Wito"
    > Dzisiaj wkurzył mnie BPH. Za obsługę konta ROR i dwóch kart
    > płatniczych co
    > miesiąc pobiera 20 zł. Tak się złożyło, że przez miesiąc miałem na
    > koncie ROR
    > ponad 10000 zł. Z tego tytułu naliczono mi 12 groszy odsetek. Myślę,
    > że pora
    > się rozstać z tym bankiem. Co o tym sądzicie i jaki bank polecacie.
    > Dziękuj i pozdrawiam.

    to zależy od tego co masz w okolicy.
    - Nordea ma konta z bezpiecznym dostepem przez internet - 3 zl/mies
    - Foris ma e-pakiet gdzi za 8 zl/mies masz wszystkie przelewy darmowe
    i bezprowizyjną VE na wszystkie bankomaty bez żadnych ograniczen ile
    transakcji bezgotowkowych w miesiacu zrobisz :-)
    - ostatnio ING poprawil swoją ofertę - chyba za 6 zl/mies dają też
    porządny dostęp internetowy i darmowe przelewy, tylko z bankomatami
    gorzej niż w Fortisie
    - moze sie przydać Inteligo (1 zl/mies) z VE do operacji internetowych
    i darmowymi wplatami w pkobp (a z konta przelew 0,99zl)

    Te cztery konta razem mozesz miec za 18 zl/mies a oprocentowanie na
    niektorych nie jest wcale zle a jeszcze mozesz robic lokaty np na 1
    lub 2 tygodnie. Konta bankowe najlepiej wspolpracują jak się ich ma
    parę - każde do tego do czego się najlepiej nadaje.
    *** blad ***