  • 1. Data: 2006-09-11 12:58:41
    Temat: Jak zapłacić za nieruchomości bezgotowkowo?
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

  • 2. Data: 2006-09-11 13:22:19
    Temat: Re: Jak zapłacić za nieruchomości bezgotowkowo?
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

  • 3. Data: 2006-09-11 13:25:26
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl>

  • 4. Data: 2006-09-11 13:53:36
    Temat: Re: Jak zapłacić za nieruchomo?ci bezgotowkowo?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 11 Sep 2006 14:58:41 +0200, w <ee3mhl$ik2$1@news.onet.pl>, "Artur"
    <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Czy sa jakieś specjalne rachunki?
    > Chodzi o bezpieczeństwo tranzakcji.

    *Transakcji*

    Idziesz do notariusza, spisujecie akt, notariusz akty chowa do szuflady i
    wydaje wam po powrocie z banku.

  • 5. Data: 2006-09-11 14:12:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Idziesz do notariusza, spisujecie akt, notariusz akty chowa do
    > szuflady i wydaje wam po powrocie z banku.

    Akurat tego notariusz zrobić nie może.
    Ale za to zazwyczaj notariusz ma specjalny rachunek. Ty wpłącasz na ten
    rachunek, pospisujecie umowę, notariusz wypłaca kontrahentowi.

  • 6. Data: 2006-09-11 17:28:51
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    wielkie dzieki

  • 7. Data: 2006-09-11 19:47:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "jureq"

    > Akurat tego notariusz zrobić nie może.

    żony zostają u notariusza a ty idziesz do banku gdzie gosc ma rachunek
    i przelewacie forse.
    Najlepiej sobie w jego oddziale otworzyc rachunek i przelac tam forse,
    a na miejscu żeby nie było obawy o przelew robisz wypłatę a klient za
    tobą robi wpłatę u tej samej kasjerki tej samej kwoty. Tak jest pewnie
    dla niego i przelew nigdzie nie zginie :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2006-09-11 21:06:00
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Najbardziej asekuracyjna wersja: idziecie z notariuszem i stronami do
    banku i jednocześnie przelewacie kasę i podpisujecie akt.

    Inna: kupujący przelewa kase na konto notariusza a po podpisaniu aktu
    sprzedającemu na konto. Musisz ufać natariuszowi ;-)

    Klasyczna: podpisujecie akt, notaruisz trzyma akt, a po przelewie /obie
    strony mówią: "OK"/ wydaje odpisy. jak nie ma przelewu a akt
    podpisany, hmm...

    ultra asekuracyjna: zakłada się rachunek powierniczy - kosztowne,
    skomplikowane itp.

    stara, ale jara: kupujący przynosi gotówkę w garści i kasa na
    stół, podpisy :-)

    ktoś zna inne? :-)

  • 9. Data: 2006-09-11 22:56:56
    Od: Nco <n...@v...pl>

    Mario napisał(a):
> [...]
    > skomplikowane itp.
    >
    > stara, ale jara: kupujący przynosi gotówkę w garści i kasa na

    U mnie to bylo tak ze podpisalem umowe i do okreslonego dnia kasa miala
    wplynac na konto sprzedajacych pod rygorem niewaznosci umowy (z jakims
    tam rygorem wykonywalnosci umowy bez drogi sadowej)
    Klucze dostalem dopiero jak kasa wplynela. Sprzedajacy tez musial wydac
    klucze pod jakims tam rygorem bo jak nie i kasa wplynela to moglem po
    prostu wejsc do mieszkania i go zajac

    Pzdr
    Nco

  • 10. Data: 2006-09-12 08:12:16
    Od: michaça <w...@...pl>

    > ... notariusz akty chowa do szuflady i
    te akty (np. pameli anderson) ktore leza ma na biurku, scianach itp - zeby
    kontrahenci ich nie widzieli ;-)