  • 11. Data: 2006-09-27 07:11:41
    Temat: Re: Jakie banki zamiast BPH
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 26 Sep 2006 21:36:43 +0200, Pete napisał(a):

    > Ciężko będzie zmieścić się w minimum 10k.

    Nie bardzo rozumiem co masz na myśli - 3% od 10k w miesiąc daje właśnie
    jakieś 25PLN...

    > Dobrze, że mój maczek tego nie wie i chce jeszcze współpracować z
    > planetą :-P

    Nie wiem jak jest teraz, ale z tego co pamiętam to nie zmienili...
    Jakiś idiota nie wpadł na to że np. newline to może być samo \n a nie \r\n,
    dzięki czemu pod linuxem max. długość opisu transakcji to szalone 35 znaków.
    A że idiota piszący ten soft nie słyszał o innym kodowaniu niż CP-1250, to
    nie da się podpisać czegokolwiek co ma w opisie polskie znaczki. Generalnie
    - pod linuxem ten ich systemik był praktycznie nieużywalny.

    No i pozostaje fakt, że cały ten ich pl@net jest po prostu tak niewygodny w
    obsłudze jak tylko to jest możliwe ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2006-09-28 15:56:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Nie bardzo rozumiem co masz na myśli - 3% od 10k w miesiąc daje właśnie
    > jakieś 25PLN...

    Przepraszam. Zasugerowałem się (nie wiem dlaczego) że minimalna kwota
    lok@ty w BPHahaha to 10k.

> [...]
    > nie da się podpisać czegokolwiek co ma w opisie polskie znaczki. Generalnie
    > - pod linuxem ten ich systemik był praktycznie nieużywalny.

    Wcześniej używałem pod MSWin, więc nie wiem jak to było kiedyś na innych
    systemach, ale teraz na maczku nie mam żadnego z problemów, które opisujesz.

    > No i pozostaje fakt, że cały ten ich pl@net jest po prostu tak niewygodny w
    > obsłudze jak tylko to jest możliwe ;)

    Eeee tam, widziałem gorsze ;)

    pzdr