  • 1. Data: 2004-01-27 19:53:23
    Temat: Jaki fundusz inwestycyjny?
    Od: "Artur P." <a...@n...pl>

    Witam Wszystkich.
    Chciałbym zacząć oszczędzać pieniądze dla dziecka. Planuję wpłaty
    miesięcznie po ok. 300 - 500 zł przez 20 lat. Jaki fundusz proponujecie
    przy obecnej sytuacji na rynku? W jaki sposób założyć taką lokatę (jestem
    niestety zielony w tym temacie)?
    Pozdr

    --
    Artur P.

  • 2. Data: 2004-01-27 20:38:38
    Temat: Re: Jaki fundusz inwestycyjny?
    Od: "marek" <w...@w...pl>

    Program Akumulacji Kapitału w pekao , wpłaca się na jeden z kilku funduszy
    najlepiej na zrównoważony . Jak się zakłada - przychodzisz do placówki,
    rzucasz hasło Program Akumulacji Kapitału a reszta dalej sama sie potoczy.

    Pozdr Marek

  • 3. Data: 2004-01-27 22:00:15
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Artur P." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesięcznie po ok. 300 - 500 zł przez 20 lat. Jaki fundusz proponujecie
    > przy obecnej sytuacji na rynku? W jaki sposób założyć taką lokatę (jestem

    A słyszałeś może o czymś takim jak Skandia? Polecam.

  • 4. Data: 2004-01-28 09:12:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "GJ" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Artur P." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    PKO BP/CS
    Pioneer
    DWS
    i inne TFI maja takie programy systematycznego oszczedzania.
    ZTCP to wplata miesieczna moze byc rozbijana na rozne fundusze.
    Przy takim horyzoncie czasowym to IMHO nie fundusze akcji ale jakas
    kombinacja zrownowazonych i rynku pienieznego

    > A słyszałeś może o czymś takim jak Skandia? Polecam.

    A czy ta Skandia to jest oszczedzanie czy ubezpieczenie?
    Ja bym nie polecal, zwlaszcza w tym drugim przypadku.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-01-28 18:41:58
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "Artur P." <a...@n...pl> skribis:

> [...]
    >miesięcznie po ok. 300 - 500 zł przez 20 lat. Jaki fundusz proponujecie
    >przy obecnej sytuacji na rynku? W jaki sposób założyć taką lokatę (jestem

    proponuje mbank. tam masz duzo funduzsy do wyboru, bez prowizji.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}