  • 1. Data: 2003-08-17 11:24:38
    Temat: Jaki bedzie Eurobank??
    Od: "Krzysiek" <k...@a...pl>

    Witajcie!
    Jakie sa Wasze przewidywania co do tego jaki bedzie Eurobank i co bedzie
    oferowal??
    pozdro

  • 2. Data: 2003-08-17 13:02:02
    Temat: Re: Jaki bedzie Eurobank??
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

    PW
    Użytkownik "Krzysiek" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    > Jakie sa Wasze przewidywania co do tego jaki bedzie Eurobank i co bedzie
    > oferowal??
    > pozdro

    Mam q-mpla który tam pracuje i z tego co mówi wnioskuję że prócz opatrzonej
    nowym logo oferty lukasa niczego nowego nie wymyślili. A na marginesie
    mówiąc podobno niezły wyzysk i chamstwo tam panuje, ludziska pracują 7 dni w
    tygodniu i jeszcze im problemy stwarzają...

    Pozdrawiam
    PW

  • 3. Data: 2003-08-17 13:41:09
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    > mówiąc podobno niezły wyzysk i chamstwo tam panuje, ludziska pracują 7 dni
    > tygodniu i jeszcze im problemy stwarzają...

    Wyzysk i chamstwo to teraz chyba wszedzie...
    Moja znajoma wynosi sie z Pekao gdzie pracuje jako kasjerka (800pln) i idzie
    do szkoly uczyc dzieci!
    Kiedys to chyba byloby nie do pomyslenia.

    GP

  • 4. Data: 2003-08-17 21:23:11
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    czego można się spodziewać po banku który w ofercie pracy ma "placówki w
    centrach handlowych"

    > Wyzysk i chamstwo to teraz chyba wszedzie...

    nie wszędzie....
    Pracuję w banku i jest OK. Dla ścisłości - kasjer

    pozdrawiam Danny

  • 5. Data: 2003-08-17 22:07:13
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > mówiąc podobno niezły wyzysk i chamstwo tam panuje, ludziska pracują 7 dni
    > tygodniu i jeszcze im problemy stwarzają...

    to czym chca tak podbic szybko rynek jak obiecuja? zwlaszcza ze w kolejce do
    podzialu "tortu" czeka rowniez HSBC........ strasza tego Lukasa i
    strasza...... a on jakby nie bylo ma juz ponad 100 placowek...ciekawe jak
    sobie poradzi z tym Eurobank.... poczekamy zobaczymy....

    a moze ktos kto zaczal tam prace pusci troche "farby" ?? moze np. gdzie
    otwieraja pierwsza placowke i kiedy.....

    crossmen

  • 6. Data: 2003-08-18 09:39:12
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    A karty jakie będą? MC/Maestro czy VE/VC?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2003-08-18 09:45:54
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Moja znajoma wynosi sie z Pekao gdzie pracuje jako kasjerka (800pln) i idzie
    >do szkoly uczyc dzieci!
    >Kiedys to chyba byloby nie do pomyslenia.

    Masz rację, kiedyś to byłoby nie do pomyślenia. Zwłaszcza przed wojną. Ale
    nawet i w dzisiejszych czasach w pewnych kręgach nie do pomyślenia jest, że
    pani z bankowego okienka (z całym szacunkiem) będzie teraz edukować i
    wychowywać dzieci w szkole. Mam tylko nadzieję, że została matematyczką w
    klasach I - III, a nie np. nauczycielką historii czy literatury w szkole
    średniej.
    No chyba, że ta pani jest wykwalifikowaną nauczycielką, tylko życie zmusiło ją
    kiedyś do pracy w kasie banku, a teraz wraca do zawodu... Czy to jest taka
    sytuacja?

  • 8. Data: 2003-08-18 14:03:04
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik alexy <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...
    > A karty jakie będą? MC/Maestro czy VE/VC?
    > --

    Czy obie?

  • 9. Data: 2003-08-18 15:05:15
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik alexy <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:0...@p...pl...
    >
    > Czy obie?

    porzadny bank powinien miec obie..... tak sobie mysle...

    crossmen

  • 10. Data: 2003-08-18 15:23:59
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A karty jakie będą? MC/Maestro czy VE/VC?

    wszędzie trąbili, że prowadzone są rozmowy z Visa, więc pewnie tylko Visa...
    ale może chociaż przez euro rozliczana?:)

    (wszędzie znaczy np. w Proficie i innych źródłach)

    pozdr
    Karolina