  • 1. Data: 2003-08-16 21:46:44
    Temat: To gdzie mam w końcu tą KK :-))) ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wróciłam godzinę temu z wakacji i co zastałam w skrzynce na listy? Odpowiedź
    na reklamację złożoną poprzez mlinię, dotyczącą KK mbanku. Nie byłoby w tym
    nic dziwnego (no może tyle, że już w tej sprawie mi odpowiedzieli mailem 2
    tygodnie temu :-)))), ale:

    1. Odpowiedź jest w kopercie Multibanku
    2. Podpisał ją pracownik Multibanku
    3.W treści jest przywołanie regulaminu KK Multibanku
    4.Autor powołuje się też na serwis www.mojavisa.pl

    Dodam, że nigdy nic mnie nie łączyło z Multibankiem, nie mam tam konta, ani
    KK. Wiem, że mbank i Multi to jedno BRE, no ale są chyba jakies granice
    bałaganu? Pytanie do Was - co mogę im (Multi i mbankowi) za to zrobić ;-))))
    ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-08-16 21:55:31
    Temat: Re: To gdzie mam w końcu tą KK :-))) ?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhm8sf$p5d$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Wróciłam godzinę temu z wakacji
    a z daleka?

> [...]
    > konta, ani KK. Wiem, że mbank i Multi to jedno BRE, no ale są chyba
    > jakies granice bałaganu? Pytanie do Was - co mogę im (Multi i

    multibankowi nic - nie masz z nimi umowy
    i o to (im) chodzi ;)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-16 21:59:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 16 Aug 2003 23:46:44 +0200, Glenn <g...@g...pl>
    napisał:

    > KK. Wiem, że mbank i Multi to jedno BRE, no ale są chyba jakies granice
    > bałaganu? Pytanie do Was - co mogę im (Multi i mbankowi) za to zrobić ;-))

    Nie przejmuj sie - to dziala w dwie strony. Na reklamacje dot. operacji
    karta Multibanku dostalem odpowiedz z mbanku.

    Namnozyli juz bytow ponad potrzebe :-)

    M.

  • 4. Data: 2003-08-16 22:01:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > a z daleka?

    Nie :-)))) Choc to oczywiście kwestia skali :-)

    > multibankowi nic - nie masz z nimi umowy
    > i o to (im) chodzi ;)

    No nic - jutro sobie podzwonię na mlinię tudzież Multilinię :-))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-08-17 05:23:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    o...@n...tpi.pl,
    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>:

    > Nie przejmuj sie - to dziala w dwie strony. Na reklamacje dot.
    > operacji karta Multibanku dostalem odpowiedz z mbanku.
    >
    > Namnozyli juz bytow ponad potrzebe :-)

    Nie "ponad" potrzebe, bo ja na reklamacje dot. wydania karty eMax i pobrania
    oplaty 36zl za nia mimo terminowego zlozenia rezygnacji z odnowienia nie
    dostalem zadnej odpowiedzi z zadnego banku. Chyba ze to bylo atramentem
    sympatycznym na wyciagu z Lukasa ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-08-17 11:14:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 17 Aug 2003 07:23:03 +0200, Robert <s...@o...pl> napisał:

> [...]
    > odnowienia nie
    > dostalem zadnej odpowiedzi z zadnego banku. Chyba ze to bylo atramentem

    Sadzisz, ze potrzeba banku jest nie pobieranie pieniedzy od klientow? :-)

    M.

  • 7. Data: 2003-08-17 13:23:29
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > Wróciłam godzinę temu z wakacji i co zastałam w skrzynce na listy? Odpowiedź
    > na reklamację złożoną poprzez mlinię, dotyczącą KK mbanku.
    Czy mogę prosić o opinię na temat urzywania KK mbanku poza granicami
    Polski,były jakieś problemy?

    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 8. Data: 2003-08-17 19:00:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
    > Czy mogę prosić o opinię na temat urzywania KK mbanku poza granicami
    > Polski,były jakieś problemy?

    Nie byłam poza granicami Polski i na dodatek nie płaciłam kartami :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-08-17 21:16:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhojfv$3n5$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Nie byłam poza granicami Polski i na dodatek nie płaciłam kartami :-D

    Czyli agroturystyka :)))

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-08-17 21:34:51