  • 1. Data: 2003-08-17 10:17:48
    Temat: Jak najkorzystniej ulokowac 3000zl ?
    Od: "Dekoder" <s...@s...net>

    Witam.
    Przyjechalem do Polski niedawno, mam 3000zl i chcialbym je wplacic na
    lokate, 6-cio miesieczna.
    W jakim banku moge to zrobic najkorzystniej ?
    Podobno dobry jest lukas bank i jeszcze daja jakies gratisy ? To prawda ?
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-08-17 10:20:58
    Temat: Re: Jak najkorzystniej ulokowac 3000zl ?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Dekoder" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Przyjechalem do Polski niedawno, mam 3000zl i chcialbym je wplacic na
    > lokate, 6-cio miesieczna.
    > W jakim banku moge to zrobic najkorzystniej ?

    Po 6 miesiącach możesz zyskać najwyżej około 2% czyli 60 zł ????
    Czy o taki zysk walczysz ???? Nie szkoda Twojej fatygi ????

  • 3. Data: 2003-08-17 10:24:07
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    .
> [...]
    > W jakim banku moge to zrobic najkorzystniej ?
    > Podobno dobry jest lukas bank i jeszcze daja jakies gratisy ? To prawda ?

    Może to: ???

  • 4. Data: 2003-08-17 11:25:22
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dekoder" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > .
    >
    > Może to: ???
    >
    > Użytkownik "majdzio" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    gdzieś ci chyba jedno zero uciekło :P
    3000 > 30000

  • 5. Data: 2003-08-17 11:38:38
    Od: "Dekoder" <s...@s...net>

    Z tego co widzialem w lukas bank daja 3,9% na 6 miesiecy.

  • 6. Data: 2003-08-17 11:42:14
    Od: "brygida" <b...@o...pl>

    > Z tego co widzialem w lukas bank daja 3,9% na 6 miesiecy.

    nie ma sensu ładowac pieniedzy ( takich !!!!!!!) na tak długo okres szukaj
    lokaty góra 3- miesiecznej a to ze lukas daje gratisy to nie tak nie wystarczy
    mies 3000 zł zeby isc do lukasa i założyc lokate a oni dadza ci gratisa Lukas
    szuka ludzi z kasa a nie tych co maja kieszonkowe

  • 7. Data: 2003-08-17 12:47:07
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > W jakim banku moge to zrobic najkorzystniej ?
    > Podobno dobry jest lukas bank i jeszcze daja jakies gratisy ? To prawda ?

    Sprawdz:
    - DominetBank - 5,0% stale, 5,5% zmienne
    - LukasBank - 3,9% stale, 4,0% zmienne

    Ewentualnie rachunek w banku wirtualnym: VWBank Plus Konto lub mBank eMAX
    Jezeli zamierzasz dluzej potrzymac kase mozesz zainteresowac sie
    funduszami inwestycyjnymi ale jezeli po tych 6-miesiacach pieniadze maja
    byc skonsumowane to chyba szkoda zachodu, tym bardziej ze suma niewielka.

    Przegladnij ewentualnie tabele z rzepy pod katem SKOK'ow:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03081
    4/pieniadze_a_4.html

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2003-08-17 13:38:06
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > Z tego co widzialem w lukas bank daja 3,9% na 6 miesiecy.

    W skali roku czy 1/2 roku ?

    Karol

  • 9. Data: 2003-08-17 13:54:24
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Karol <a...@b...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bho0gc$2gfu$...@f...acn.pl...

    > W skali roku czy 1/2 roku ?

    Nie żartuj...

  • 10. Data: 2003-08-17 14:28:39
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Karol <a...@b...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:bho0gc$2gfu$...@f...acn.pl...

    > Nie żartuj...

    Chciałem sie upewnic co autor miał na mysli :-)

    Karol