  • 11. Data: 2003-08-18 17:26:18
    Temat: Re: Jaki bedzie Eurobank??
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhqqrs$r3a$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > wszędzie trąbili, że prowadzone są rozmowy z Visa, więc pewnie tylko
    Visa...
    > ale może chociaż przez euro rozliczana?:)

    ludziska ale czym wy się podniecacie myślicie że nagle powstanie 'bank na
    banki'??? Ile już powstało i co jest lepiej w bankowości??? Niektóre
    obsługują i visę i maestro i oj i ech.. sam w jednym pracuję w centrali i
    wierzcie mi, rewolucji nie będzie chyba że 'Październikowa ver. 2.0' ;)

    Pozdrawiam
    PW