  • 1. Data: 2007-11-30 12:00:57
    Temat: Jaki bank z powiadomieniami i nie tylko?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Nadal szukam jakiegoś banku, który by mi zastąpił bph (przeniosło mnie do
    pekao s.a., co oznacza pożegnanie z sezamem)... Wiem że niby można się
    przenieść do GE MoneyBPH, ale w sumie aż tak do nich nie jestem przywiązany
    a są "trochę" drodzy :)

    Szukam banku, w którym:
    - będą powiadomienia email po każdej operacji - tak jak obecnie w BPH,
    i na podobnym poziomie konfigurowalne. Same powiadomienia SMS od biedy
    mogą być, ale wolę żeby były też mailowe - po pierwsze za darmo, po
    drugie - SMSa skasuję bo mi zagraca skrzynkę, a maile mogę zachować
    - jest koszyk transakcji - żebym nie musiał podpisywać fefnastu przelewów
    jeden po drugim,
    - jest w pełni online - czyli przelewy działają również w weekend (tak,
    wiem, w BPH tego nie było :),
    - przy logowaniu będzie maskowane hasło (jak nie będzie to nie ma tragedii,
    ale wolę żeby nie było nawet możliwości zapamiętania hasła raz-dwa przez
    przeglądarkę albo zdradzenie go przy keyloggerze),
    - można przeglądać historię w dowolnie długim okresie czasu - historia
    znikająca po x miesiącach dyskwalifikuje, historia przymusowo dzielona na
    strony jest sporym minusem,
    - można eksportować listę operacji do jakiegoś ludzkiego formatu (np. w mbanku
    historia operacji nadaje się tylko do oglądania na ekranie, ciężko ją
    nawet wydrukować przez użycie ramek),
    - w przypadku karty kredytowej jest pełny podgląd blokad,
    - mile widziany token - najlepiej prawdziwy, jak kiedyś w pekaosa i chyba
    w BGŻ, w ostateczności może być taki lukasowy.

    Hmm, to chyba wszystko z listy życzeń.
    Jest coś takiego? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2007-11-30 15:38:53
    Temat: Re: Jaki bank z powiadomieniami i nie tylko?
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]

    > ale wolę żeby nie było nawet możliwości zapamiętania hasła raz-dwa przez
    > przeglądarkę albo zdradzenie go przy keyloggerze),

    a w ktorym banku, biurze maklerskim itp masz logowanie bez maskowania???

  • 3. Data: 2007-11-30 15:42:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 16:38:53 +0100, Damian napisał(a):
    > a w ktorym banku, biurze maklerskim itp masz logowanie bez maskowania???

    Choćby w mbanku :)

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2007-11-30 15:50:50
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Choćby w mbanku :)

    miesci sie w ramach definicji pola maskowanego

  • 5. Data: 2007-11-30 16:12:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Damian pisze:

    > a w ktorym banku, biurze maklerskim itp masz logowanie bez maskowania???

    miał zapewne na myśli to, że nie musi podać calego hasła tylko wyrywkowo
    wybrane znaki.
    KJ

  • 6. Data: 2007-11-30 16:16:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 16:50:50 +0100, Damian napisał(a):
    > miesci sie w ramach definicji pola maskowanego

    OK, źle się wyraziłem :)
    Pisząc "maskowane" miałem na myśli to, że przy każdym logowaniu podaje się
    tylko część hasła (za każdym razem inną).

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2007-11-30 16:53:01
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > OK, źle się wyraziłem :)
    > Pisząc "maskowane" miałem na myśli to, że przy każdym logowaniu podaje się
    > tylko część hasła (za każdym razem inną).

    ok,
    to swoje wymagania mozesz rozszerzyc jeszcze o zmienne haslo (tzn
    swoje_stale_haslo) do ktorego bez spacji dopisujesz wskazania tokena (6
    spacji), ktore sie zmieniaja co minute
    tak jest np w lukasie

  • 8. Data: 2007-11-30 17:53:52
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > - jest w pełni online - czyli przelewy działają również w weekend (tak,
    > wiem, w BPH tego nie było :),

    W zadnym tego nie bedzie. Chyba, ze mowisz o przelewach wewnatrz banku.

    a.

  • 9. Data: 2007-11-30 17:54:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 17:53:52 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):
    > W zadnym tego nie bedzie. Chyba, ze mowisz o przelewach wewnatrz banku.

    Jasne, chodziło mi tylko o wewnątrzbankowe :)
    W BPH natomiast nawet przelew między własnymi kontami działał tylko w
    godzinach pracy jakiegośtam oddziału - a karta kredytowa była aktualizowana
    z opóźnieniem jednego dnia ROBOCZEGO, czyli jak w piątek o 23 wpłaciłeś
    środki na kartę to pojawiały się na niej w poniedziałek po 8...

    Jakiś bank daje mastercarda z fajnymi warunkami przy przeniesieniu karty do
    nich? Bo w sumie to właśnie doszedłem do wniosku że na grzyba mi ten BPHowy
    mastercard przy takich warunkach... mBank odpada, ze względu na system
    internetowy.

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2007-11-30 18:07:08
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > - jest w pełni online - czyli przelewy działają również w weekend (tak,
    > wiem, w BPH tego nie było :),

    Przeciez Elixir w weekendy i swieta nie działa. Czyli w zadnym polskim
    banku przez weeekend przelew nie dojdzie do miejsca przeznaczenia.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/