  • 1. Data: 2007-11-30 11:18:58
    Temat: Jaki zagraniczny bank - obywatel polski mieszkajacy w kraju
    Od: "Jarek" <j...@e...com>

    Czy polecicie w jakim zachodnim banku mozna latwo otworzyc konto
    internetowe, z kartami, dostepem do jakichs funduszy i jeszcze dodatkowo
    zeby bylo dobrze oprocentowane - ale dla osoby mieszkajacej w Polsce nie na
    zachodzie.

    Dzieki!

  • 2. Data: 2007-11-30 13:21:30
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetowe, z kartami, dostepem do jakichs funduszy i jeszcze dodatkowo
    > zeby bylo dobrze oprocentowane - ale dla osoby mieszkajacej w Polsce nie

    To ja z własnego doświadczenia polecę openbank.es (z grupy Santander), przy
    czym obecnie raczej nie obejdzie się bez jednej wizyty na miejscu.
    Alternatywnie bez wizyty na miejscu belgijski Keytrade, ale tam, że tak
    powiem jest zdecydowanie mniej sympatycznie a wcale nie bardziej
    profesjonalnie. :-)

    marekz