  • 1. Data: 2007-11-30 09:37:59
    Temat: Re: Szkoła
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lis, 12:27, "Klaudia Pabiańczyk" <k...@i...pl> wrote:
    > Czy trzeba chodzić do szkoły??????

    oszalalas?

    Zenobi Rypocinski postanowil w 3-ej klasie rzucic nauke, i po trzech
    dniach trafil 6-e w Totolotka!!!
    Takie sa fakty! Takie sa realia!

    Tamara Papucinska rzucila liceum i okazalo sie, ze cofnela sie jej
    prochnica zebow, ktore jednoczesnie naprostowaly sie do tego stopnia,
    ze przestala nosic aparat ortodontyczny.

    To sa dowody!
    Szkola szkodzi, trzeba unikac!.

    NTG.

  • 2. Data: 2007-11-30 10:10:45
    Od: "Wojtas" <w...@p...onet.pl>

    > Czy trzeba chodzić do szkoły??????

    Witam nie trzeba chodzic kto ci kaze kobieto:):)jezeli skonczylas gimnazjum
    olej szkole i tak ci sie nie przyda pozdro:)

  • 3. Data: 2007-11-30 10:11:08
    Od: "MATEK :D:D " <m...@o...pl>

> [...]
    > Szkola szkodzi, trzeba unikac!.
    >

    > ja nie wiem ale ja chodze i narazie jest spoko mysle ze nie trzeba chodzic
    do budy ale nie Zdasz :pp ja tam nie mam problemów z KASĄ ani z zebami i nie
    nosiłem jakiegos aparatu na zaby :pp jest narazie spooko
    PZDR MATEK

  • 4. Data: 2007-11-30 11:27:03
    Temat: Szkoła
    Od: "Klaudia Pabiańczyk" <k...@i...pl>

    Czy trzeba chodzić do szkoły??????

  • 5. Data: 2007-11-30 11:41:28
    Od: "christo" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Klaudia Pabiańczyk" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:fioj33$75o$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Czy trzeba chodzić do szkoły??????

    A ja mam wrażenie, że Waszemu nauczycielowi od informatyki przydałaby się
    jakaś porządna szkoła, a nie wieczorowy kurs informatyki dla byłych
    nauczycieli rosyjskiego.

    Przekażcie temu baranowi, że jest coś takiego jak grupa TEST, która może
    służyć do nauki.

    Pozdrawiam,
    Christo, Gdynia