  • 1. Data: 2007-11-30 08:05:36
    Temat: eKarta
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Ile czkaliście na dostarczenie eKarty po złożeniu wniosku on-line?

    Pzdr, OMSON
    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.
    Optymista widzi światełko w tunelu.

  • 2. Data: 2007-11-30 09:03:30
    Temat: Re: eKarta
    Od: fulmen <k...@g...com>

    On Nov 30, 10:05 am, OMSON <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Optymista widzi światełko w tunelu.
    > Realista widzi światło nadjeżdżającego pociągu.
    > Maszynista widzi trzech kretynów na torach.

    Miesiąc

  • 3. Data: 2007-11-30 13:23:56
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    fulmen pisze:

    > Miesiąc

    Słabo. :(

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2007-11-30 15:48:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 14:23:56 +0100, OMSON napisał(a):
    > Słabo. :(

    Mi niby 12.11 mBank wysłał duplikat karty (poprzednia pękła na pasku) - i co
    z tego, nadal nie ma. Mimo licznych "zasług" poczty polskiej, podejrzewam
    jednak winę mBanku... Najwyraźniej się nie wyrabiają :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"