  • 11. Data: 2007-11-30 20:04:17
    Temat: Re: Jaki bank z powiadomieniami i nie tylko?
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Hmm, to chyba wszystko z listy życzeń.
    > Jest coś takiego? :)

    OT
    I zobaczcie, nie dawno było bepehaaa a teraz ciężko znaleść dorównujący mu
    bank. Wiedziałem ze ten dzień kiedyś nastąpi :)

    Darek

  • 12. Data: 2007-12-01 08:02:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lis, 18:54, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > mastercard przy takich warunkach... mBank odpada, ze względu na system
    > internetowy.

    Ni i chyba same visa tam sa.

  • 13. Data: 2007-12-01 11:36:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 21:04:17 +0100, Darek napisał(a):
    > I zobaczcie, nie dawno było bepehaaa a teraz ciężko znaleść dorównujący mu
    > bank. Wiedziałem ze ten dzień kiedyś nastąpi :)

    Ja tam od zawsze lubiłem BPH ze względu na sez@m - zdarzały się mu wpadki
    jak we wszystkich bankach, ale funkcjonalność miał najlepszą.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 14. Data: 2007-12-01 12:15:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Gru, 12:36, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Ja tam od zawsze lubiłem BPH ze względu na sez@m - zdarzały się mu wpadki
    > jak we wszystkich bankach, ale funkcjonalność miał najlepszą.

    Bez placzu nad tym grobem.
    BPH istnieje, ma plany 200 nowych placowek w tym roku + wynikajace z
    fuzji z GeMoney.
    Sezam dalej jest - sadze, ze do poznej wiosny bedzie mozna ocenic nowa
    polityke polaczonego banku.

    A dla pko sa - papapppaaaa.

  • 15. Data: 2007-12-01 12:58:25
    Od: j_jasiu <m...@g...com>

    On 1 Gru, 13:15, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > fuzji z GeMoney.
    > Sezam dalej jest - sadze, ze do poznej wiosny bedzie mozna ocenic nowa

    Nowa strategia i jej realizacja odbędzie się w 1 kwartale 2008r,
    właśnie rozpoczęto prace nad nią. Sieć oddziałów będzie rozbudowywana,
    jest to konieczność, że nie wspomnę o Centrach Korporacyjnych i
    powrocie Korporacji do Nowego BPH

  • 16. Data: 2007-12-01 14:25:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > A dla pko sa - papapppaaaa.

    Nie ma takiego banku.

    MJ

  • 17. Data: 2007-12-01 14:40:48
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Nie ma takiego banku.
    >
    > MJ

    To się nazywa "stały fragment gry" ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 18. Data: 2007-12-01 16:14:41
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w
    wiadomosci news:2nr6i64hl6.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Nie ma takiego banku.

    Jest

    S.

  • 19. Data: 2007-12-01 16:21:37
    Od: " Cezary H" <j...@N...gazeta.pl>

    > OK, źle się wyraziłem :)
    >
    > ok,
    > to swoje wymagania mozesz rozszerzyc jeszcze o zmienne haslo (tzn
    > swoje_stale_haslo) do ktorego bez spacji dopisujesz wskazania tokena (6
    > spacji), ktore sie zmieniaja co minute
    > tak jest np w lukasie

    a CO TO takiego ten token ?

    CH

  • 20. Data: 2007-12-01 16:24:03
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > Jasne, chodziło mi tylko o wewnątrzbankowe :)
    > W BPH natomiast nawet przelew między własnymi kontami działał tylko w
    > godzinach pracy jakiegośtam oddziału - a karta kredytowa była aktualizowana
    > z opóźnieniem jednego dnia ROBOCZEGO, czyli jak w piątek o 23 wpłaciłeś
    > środki na kartę to pojawiały się na niej w poniedziałek po 8...
    >
    > Jakiś bank daje mastercarda z fajnymi warunkami przy przeniesieniu karty do
    > nich? Bo w sumie to właśnie doszedłem do wniosku że na grzyba mi ten BPHowy
    > mastercard przy takich warunkach... mBank odpada, ze względu na system
> [...]

    A co jest nie tak z mBankowym systemem int. ?

    CH