  • 21. Data: 2005-10-13 12:14:55
    Temat: Re: Jaki bank ma najlepszy serwis transakcyjny?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Pete <n...@n...com> wrote:
    > A może gruby klient?
    > np. Kontakt w PKOBP, Multicash w ING

    W ING korzystałem w Homecasha. To była porażka stulecia. Nie wiem, czy
    Multicash jest lepszy, po tamtym został mi niesmak...

    P.

  • 22. Data: 2005-10-13 12:21:34
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 13 Oct 2005 09:50:42 +0200, Miernik <m...@f...org> wrote:

    >Nordea właśnie ma ramki.

    Rzeczywiście. Sorry za błąd.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 23. Data: 2005-10-13 19:26:17
    Od: m...@o...pl

    > Ja to znalazłem na http://www.nordea.pl/pl/article/1836.html#6
    > (Tabela Opłat i Prowizji, Przelewy, Przelewy na rachunki w innych
    > bankach). Obowiązuje od 1.10.2005, więc chyba aktualna.
    >
    > Bo jeśli faktycznie jest 0,60 zł, to biorę to :)
    >
    > P.

    Zapewniam Cie że 0,60 zł, zobacz w cytowanym linku wyżej pod eFirma (5 zł jest
    za przelewy papierowe składane w oddziale)

    Jest też powtarzanie przelewów, wystarczy że wejdziesz w historię, odnjdziesz
    przelew i na dole po prawej stronie jest "kopiuj", wciskając możesz edytować
    przed ponownym wysłaniem

    Powodzenia i pozdrawiam

    Marcin

  • 24. Data: 2005-10-13 19:27:07
    Od: m...@o...pl

    > W BZWBK przelew zagraniczny OUR kosztuje coś ze 100 zł - oni sobie z góry
    > pobierają opłatę banku zagranicznego, nawet jak jej nie ma. Tymczasem jak
    > wysyłam z Multibanku, to te opłaty są rzadko pobierane - w przypadku
    > europejskich banków prawie w ogóle, częściej są gdy np. przelew idzie do
    > Chin.

    > Mailem ma - przynajmniej w tabeli opłat jest taka pozycja (gratis).
    >
    > No, Nordea byłaby w sam raz, tylko ten przelew krajowy za 5 zł :(((
    >
    > P.

    0,60 zł nie 5 zł - powtarzam

  • 25. Data: 2005-10-13 19:30:40
    Od: "Antekant" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję banku (na konto firmowe) który spełni tylko dwa warunki.
    >
    > Pierwszy jest mało wygórowany - musi mieć możliwość prowadzenia kont
    > walutowych, wysyłania i odbierania przelewów zagranicznych.
    >
    > Drugi warunek - musi mieć absolutnie najlepszy interfejs WWW w systemie
    > transakcyjnym. Lekki, szybki, intuicyjny, bez głupich ograniczeń i
    > absurdalnych zabezpieczeń, z funkcjami w rodzaju przeszukiwania wyciągów
    > czy ich eksportowania, wysyłania mailem, itp.
    >
    > Możecie mi coś zaproponować? 'Lekki, szybki i intuicyjny' jest mBank,
    > niestety nie spełnia żadnych pozostałych warunków.

    Zobacz demo BPH. Jestem użytkownikiem tego systemu. Wedlug mnie ma
    wszystko o czym pisałeś.

    Antekant

  • 26. Data: 2005-10-13 20:10:25
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    m...@o...pl wrote:
    > Jest też powtarzanie przelewów, wystarczy że wejdziesz w historię, odnjdziesz
    > przelew i na dole po prawej stronie jest "kopiuj", wciskając możesz edytować
    > przed ponownym wysłaniem

    Hmm, w wersji demo tego nie znalazłem. Ale jeśli faktycznie jest, to nie
    mam już więcej żadnych życzeń :)

    Mam nadzieję, że z tego wysyłanego mailem wyciągu w PDFie da się wyciągnąć
    treść, żeby potem automatycznie przetwarzać wpłaty...

    A czy można zrobić dwa poziomy dostępu - jedna osoba może się zalogować
    sprawdzać wyciągi, wpisywać przelewy oczekujące, a druga - zatwierdzać
    przelewy, itd.?

    P.

  • 27. Data: 2005-10-13 20:25:09
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Antekant <A...@o...pl> wrote:
    > Zobacz demo BPH. Jestem użytkownikiem tego systemu. Wedlug mnie ma
    > wszystko o czym pisałeś.

    Nooooo, ciekawy. I ma eksport do pliku (kontrahentów i historii). I rachunki
    US są wpisane na stałe. Chyba tylko nie można dodać przelewu zagranicznego
    do zdefiniowanych.

    Trochę spore opłaty za przelewy zagraniczne (65/105/140 zł w zależności od
    pilności + 15 zł za potwierdzenie).

    Ale i tak wygląda dobrze. No to na razie mam dwóch kandydatów - Nordea i
    BPH.

    P.

  • 28. Data: 2005-10-13 20:27:12
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:
    > A czy można zrobić dwa poziomy dostępu - jedna osoba może się zalogować
    > sprawdzać wyciągi, wpisywać przelewy oczekujące, a druga - zatwierdzać
    > przelewy, itd.?

    Hmm, właśnie w opisie rachunku eFirma plus znalazłem "definiowanie wielu
    użytkowników rachunku". Ale piszą, że to jest rachunek dla sp. z o.o. i S.A.
    (a nie DG). Dlaczego? Jakie są jeszcze różnice między tymi rachunkami?

    P.

  • 29. Data: 2005-10-14 11:07:27
    Od: User Spock <s...@v...tkb.pl>

    Dnia 13.10.2005 Paszczak <s...@h...pl> napisa?/a:

    PKO BP - powa?nie :)
    Interfejs IMHO badziej sensowny ni? inteligo - ma swoje uroki zwi?zane nie do ko?ca
    z on-line'owo?ci? PKO BP ale po za tym jestem zaskoczony ..:)

    PKO BP - xml,csv,exel,pdf :)

  • 30. Data: 2005-10-14 18:13:11
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > (a nie DG). Dlaczego? Jakie są jeszcze różnice między tymi rachunkami?

    w eFirmie plus mozna definować różne konfiguracje z uwzględnieniem progów
    kwotowych również, w eFirmie nie. nie wiem czy prowadzący samodzielnie DG może
    skorzystać z eFirmy plus, myślę że warto spróbować i złożyć wniosek. nie wiem
    czy mieszkasz w mieście gdzie są oddziały, najlepiej zapytać w oddziale. co do
    różnic, to cena. za prowadzenie eFirma plus 30 zł, za eFirma 9 zł/mieś.Do
    eFirma plus do 3 kart Visa electron za darmo, w eFirmie tylko dla
    właściciela/współwłaścicieli. Przelewy zbiorcze w obu...w eFirmie plus
    możliwośc dodania uprawnień tylko do wprowadzania komuś, lub tylko podglądu.
    poza tym polecam, co byś nie wybrał będzie ok, wiem co mówię/piszę. po 6 m-cach
    kredyt w eFirmie (lub z historią z poprzedniego banku) do 50 000 zł na bardzo
    uproszczonych zasadach..korzystam, jestem zadowolony

    pozdrowienia

    marcin