  • 1. Data: 2007-12-06 11:39:52
    Temat: Jaki SWIFT po przejeciu przez Pekao SA?
    Od: "F." <f...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zostałem tym 'szczęśliwcem' z klientow BPH, który został wchłonięty przez
    Pekao. Pomimo tego jeszcze przez jakiś czas BPH obsluguje np. bankowość
    internetową, dlatego mam pytanie, czy wykonując przelew z zagranicy na mój
    rachunek powinienem podawać kod SWIFT i adres Pekao SA czy też po staremu
    SWIFT BPH?

    F.

  • 2. Data: 2007-12-06 18:20:17
    Temat: Re: Jaki SWIFT po przejeciu przez Pekao SA?
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > rachunek powinienem podawać kod SWIFT i adres Pekao SA czy też po staremu
    > SWIFT BPH?

    Spytaj sie w twoim oddziale.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2007-12-07 07:15:48
    Od: "F." <f...@p...onet.pl>

    > Spytaj sie w twoim oddziale.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

    Dziękuję za bardzo pomocną radę... :/

    Jakbym się tam dowiedział, to bym nie pytał na grupie, niestety ani w
    oddziale, ani na infolinii BPH czy też Pekao nie potrafili mi jednoznacznie
    odpowiedzieć, w dodatku podawane odpowiedzi były diametralnie różne.

    F.

  • 4. Data: 2007-12-07 07:30:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-06 12:39, F. stwierdził, że:
    > wykonując przelew z zagranicy na mój
    > rachunek powinienem podawać kod SWIFT i adres Pekao SA czy też po staremu
    > SWIFT BPH?

    BPHKPLPK

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 5. Data: 2007-12-07 08:11:56
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "F." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jednoznacznie
    > odpowiedzieć, w dodatku podawane odpowiedzi były diametralnie różne.

    Rady uzyskane tutaj zawsze sa bardzo pomocne ;-)
    W tym wątku juz ci ktoś napisał, że SWIFT BPH
    A teraz ja ci powiem ze SWIFT Pekao

    I już wszystko wiesz, prawda?
    ;-)

    Sławek
    PS. powaznie uważam że BPH już nie ma i nawet jesli Swift BPH jeszcze działa
    to tylko _być_może_ a Pekao ciągle istnieje więć jego SWIFtu nikt nie
    odrzuci

  • 6. Data: 2007-12-07 09:09:12
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > to tylko _być_może_ a Pekao ciągle istnieje więć jego SWIFtu nikt nie

    Spytałem się, bo być może ktoś z grupy był w podobnej sytuacji jak ja i po
    przejęciu wykonywał już przelew z zagranicy, który doszedł na jego rachunek,
    więc może potwierdzić z praktyki, który SWIFT działa...

    Pozdrawiam,

    F.

  • 7. Data: 2007-12-07 12:49:44
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachunek,
    > więc może potwierdzić z praktyki, który SWIFT działa...

    Jak poucza lektura postów choćby z ostatneigo tygodnia najbardziej
    "autorytatywną" i nie przewidującą wątpliwości odpowiedź otrzymasz o kogoś
    kto nie ma zielonego pojecia o sprawie.
    ;-)

    Sławek

  • 8. Data: 2007-12-07 20:58:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-07 09:11, Slavekk stwierdził, że:

    A czymże jest to, co prezentuje się na www.bph.pl?

    > i nawet jesli Swift BPH jeszcze działa
    > to tylko _być_może_

    10600076 to centrum rozliczeniowe BPH w Krakowie. Z tego wynika, że
    płatności przetwarzane są przez BPH (w każdym razie do czasu migracji
    klientów do aplikacji Pekao) czyli poprzez SWIFT BPH.

    > a Pekao ciągle istnieje więć jego SWIFtu nikt nie
    > odrzuci

    Nie próbowałem (i nawet nie mam jak sprawdzić), ale _wydaje_mi_się_ że
    jakbyś na 10600076 puścił coś ze SWIFTem Pekao, to nie byłoby to
    prawidłowe :)

  • 9. Data: 2007-12-10 08:49:30
    Od: f...@p...onet.pl

    > Nie próbowałem (i nawet nie mam jak sprawdzić), ale _wydaje_mi_się_ że
    > jakbyś na 10600076 puścił coś ze SWIFTem Pekao, to nie byłoby to
> [...]

    Kończąc wątek podam dla informacji, która może się komuś przyda, że zrobiłem
    przelew wpisując jednak SWIFT Pekao S.A. (mimo, iż rachunek jest 1060-0076) i
    o dziwo przelew z konta zagranicznego dotarł bez problemu i to po dwóch dniach
    (gdy rachunek jeszcze byl w BPH z reguły zajmowało to 3 dni robocze).

    Pozdrowienia,

    F.

  • 10. Data: 2007-12-10 09:23:56
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:fjcc5t$usm$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie próbowałem (i nawet nie mam jak sprawdzić), ale _wydaje_mi_się_ że
    > jakbyś na 10600076 puścił coś ze SWIFTem Pekao, to nie byłoby to
    > prawidłowe :)

    Dlaczego nieprawidlowe skoro Pekao prowadzi teraz rachunki 10600076 ?

    Sławek