  • 1. Data: 2007-12-06 12:08:29
    Temat: Opłaty za KK w Multibanku
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Widzę, że jeszcze nie było na grupie (mam w komunikatach po zalogowaniu do
    konta):

    "Zwrot opłaty za wznowienie karty kredytowej. Już od 3 grudnia 2007r.
    obowiązują nowe zasady zwrotu opłaty za odnowienie karty kredytowej. Jeśli
    często płacisz kartą i dokonasz przez cały rok minimum 120 transakcji
    dowolnej wartości, otrzymasz automatyczny zwrot opłaty. Szczegóły 426300000
    lub na www.multibank.pl".

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 2. Data: 2007-12-06 12:25:41
    Temat: Re: Opłaty za KK w Multibanku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 6 Gru, 13:08, "dl" <q...@n...cy> wrote:
> [...]
    > często płacisz kartą i dokonasz przez cały rok minimum 120 transakcji
    > dowolnej wartości, otrzymasz automatyczny zwrot opłaty. Szczegóły 426300000

    No zmiana w podejściu zupełnie. Wreszcie doszli do wniosku, że klienta
    warto przytrzymać przez przyzwyczajenie go do produktu. Wychodzi na
    to, że wystarczy zrobić średnio 10 transakcji miesięcznie i karta jest
    za darmo. Super, dla mnie zmiana na lepsze. Mnie często warunek
    zwolnienia z opłaty rocznej na podstawie obrotu odstraszał.

  • 3. Data: 2007-12-06 12:40:01
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > za darmo. Super, dla mnie zmiana na lepsze. Mnie często warunek
    > zwolnienia z opłaty rocznej na podstawie obrotu odstraszał.

    Ale liczenie obrotu jest logiczne, natomiast ilość transakcji jakby mniej...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 4. Data: 2007-12-06 12:48:25
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 6 Gru, 13:40, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    Romeo i Mazdy
    > PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

    Nie zawsze wszystko jest spójne z logiką. Widocznie BRE spodobał się
    ten brak logiki u BZWBK.

  • 5. Data: 2007-12-06 13:10:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.12.2007 Maciej Loret <m...@p...pl> napisał/a:
    > karta jest
    >
    > Ale liczenie obrotu jest logiczne, natomiast ilość transakcji jakby mniej...

    Logiczne dla banku. Klient sra na to, co jest logiczne, słuszne i korzystne
    finansowo dla banku (i słusznie). Chce mieć jak najmniejszym kosztem jak
    najtańszą kartę i to właśnie jest krok banku w tę stronę. 70 zł lub 12k
    obrotu to było już dość anachroniczne.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 6. Data: 2007-12-06 13:17:54
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Logiczne dla banku. Klient sra na to, co jest logiczne, słuszne i
    korzystne
    > finansowo dla banku (i słusznie).

    Tyś jest z tych, co podjadą na Neste i zatankują 120 razy po 2zł dla
    darmowej karty?

  • 7. Data: 2007-12-06 13:24:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "k...@g...pl" <k...@g...pl> writes:

> [...]
    > za darmo. Super, dla mnie zmiana na lepsze. Mnie często warunek
    > zwolnienia z opłaty rocznej na podstawie obrotu odstraszał.

    Taaaa. Wysokosc miesiecznych obrotow ktora zwalnia mnie od oplat za
    karte citka to ja wyrabiam jednym zakupem. A 10 transakcji miesiecznie
    to czesto nie mam... Owszem, moge zaczac dzielic zakupy w spozywczaku
    na trzy czesci, ale w koncu przestana mnie tam wpuszczac. 8-)

    Nie dogodzisz kazdemu i tyle.

    MJ

  • 8. Data: 2007-12-06 13:30:15
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Maciej Loret pisze:
    > Witam.

    > karta jest
    >
    > Ale liczenie obrotu jest logiczne, natomiast ilość transakcji jakby mniej...

    Wyrabia nawyk płacenia kartą kiedy tylko można żeby na pewno wyrobić normę.
    Przyciąga nowych klientów - o jak łatwo mogę mieć kartę za darmo.

    10 transakcji miesięcznie to wcale nie tak mało. Pewnie będą mieli
    *trochę* gości, którzy się załapią na darmochę przy małych obrotach.
    Większość zwolnień będzie przy rozsądnym obrocie i pojawią się nowi
    klienci. Potencjalnie może im wzrosnąć obrót bo ludzie, którzy płacili
    dotąd za benzynę i duże zakupy zaczną częściej wyciągać kartę z
    portfela. Tak dla zasada, po co przepłacać za kartę.
    Takie decyzje zwykle są poparte jakimiś analizami i symulacjami np.
    statystycznie nasz klient wykonuje 80 operacji rocznie, chcemy to zmienić.

    Sebastian

  • 9. Data: 2007-12-06 13:38:01
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wyrabia nawyk płacenia kartą kiedy tylko można żeby na pewno wyrobić
    normę.

    No, to tego karta chyba służy???
    Co prawda jak mam do zapłacenia 1,50 za bułki, to wolę zapłacić gotówką, ale
    gdybym miał zapłacić 15PLN, to tak czy inaczej zapłacę kartą...

    > Przyciąga nowych klientów - o jak łatwo mogę mieć kartę za darmo.

    Czyżby wciąz patrzyli na ilość a nie jakość?

    > 10 transakcji miesięcznie to wcale nie tak mało.

    Bo ja wiem?
    Ale w takim razie logiczniejsze jest patrzenie na obrót...

    > Potencjalnie może im wzrosnąć obrót bo ludzie, którzy płacili
    > dotąd za benzynę i duże zakupy zaczną częściej wyciągać kartę z
    > portfela. Tak dla zasada, po co przepłacać za kartę.

    A kto dziś przepłaca za zwykłą kartę??? Generalnie kosztują one 0PLN...
    Nie mówiąc o tym, że jeśli już sie ją ma, to płacić warto...

  • 10. Data: 2007-12-06 13:46:57
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Maciej Loret pisze:
> [...]
    > Co prawda jak mam do zapłacenia 1,50 za bułki, to wolę zapłacić gotówką, ale
    > gdybym miał zapłacić 15PLN, to tak czy inaczej zapłacę kartą...

    Ja płacę gdzieś od 30zł, przy mniejszych nie chce znosić marudzenia
    sprzedawcy w małym sklepie i marudzenia kolejki do kasy w dużym.
    Tego drugiego nie rozumiem bo zapłata kredytówką nie trwa dłużej niż
    wydawanie reszty.

    Sebastian