  • 1. Data: 2002-06-24 13:39:39
    Temat: Jaka najkorzystniejsza karta kredytowa - okres nieoprocentowany, oplaty itp.
    Od: Michal Wisniewski <N...@b...com>

    Witam,

    W jakim banku znajde aktualnie najkorzystniejsza karta kredytowa?
    Najkorzystniejsza, znaczy dla mnie - mozliwie dlugi okres
    nieprocentowanego kredytu, niski koszt roczny, bezprowizyjne
    transakcje bezgotowkowe, dodatkowe ubezpieczenie, bezpieczenstwo.
    Nie zamierzam otwierac RORu w tym banku, zarabiam srednio (wiec
    odpadaja wszystkie Goldy i VIPy).
    Slayszalem o dosc ciekawej ofercie LG Petro Banku jak i BZ WBK.
    Ma ktos taka karte? A moze polecicie jeszcze inne?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2002-06-24 13:56:53
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Uzytkownik "Michal Wisniewski" <N...@b...com>
    napisal:

    > Slayszalem o dosc ciekawej ofercie LG Petro Banku jak i BZ WBK.
    > Ma ktos taka karte? A moze polecicie jeszcze inne?

    Wydaje sie, ze ciekawa oferte ma BZ WBK.
    Bezplatne ubezpieczenie obejmujace poniesione straty na 48h
    przed zastrzezeniem karty, oraz dodatkowe ubezp. (5zl/m-c)
    w którego sklad wchodzi zwrot kosztów zakupionych towarów
    a w przypadku zgubienia dokumentów, rekonpensata kosztów wyrobienia nowych.
    Jak to w praktyce wyglada niewiadomo.
    Dodatkowo za 15zl mozna miec zdjecie swoje na karcie
    (cos takiego jak w Citi) i swój podpis.
    Roczny koszt karty to 58zl + 15zl za ewentualne zdjecie i podpis.

    hosi

  • 3. Data: 2002-06-24 14:23:30
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Aha, poza tym zdaje się 27.06. (ten czwartek) w Rzepie ma się
    ukazać raport na temat KK. Pewnie warto się będzie z nim
    zapoznać.

    hosi

  • 4. Data: 2002-06-24 15:13:15
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Michal Wisniewski <N...@b...com> wrote:
> [...]
    > Slayszalem o dosc ciekawej ofercie LG Petro Banku jak i BZ WBK.
    > Ma ktos taka karte? A moze polecicie jeszcze inne?

    Opłaty i kredyt - BZWBK
    Bezpieczeństwo - Citi.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 5. Data: 2002-06-24 15:15:36
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał:

    > Opłaty i kredyt - BZWBK
    > Bezpieczeństwo - Citi.

    Sugerujesz że posiadanie VC BZWBK nie jest bezpieczne?
    Możesz rozwinąć myśl? Problemy z reklamacjami?

    hosi

  • 6. Data: 2002-06-24 15:25:13
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl> wrote in message

    > Sugerujesz że posiadanie VC BZWBK nie jest bezpieczne?
    > Możesz rozwinąć myśl? Problemy z reklamacjami?

    Adam sugeruje, że jest bezpieczeństwo i BEZPIECZEŃSTWO - i o tym trzeba
    pamiętać. Poczytaj powyżej moją historię z Lukasem - można się skutecznie
    wyleczyć z "tanich" kart (oczywiście nie jest przytyk bezpośrednio do KK
    BZWBK).

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-06-24 20:19:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wyleczyć z "tanich" kart (oczywiście nie jest przytyk bezpośrednio do KK
    > BZWBK).

    No wiesz, jak sie jest blondynka... Sorry wodzu, ale farby sa do kupienia w
    sklepach :) bedziesz sztuczna inteligencja

  • 8. Data: 2002-06-24 21:37:08
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    hosi <hosi@_usun_to_o2.pl> wrote:

    > Sugerujesz że posiadanie VC BZWBK nie jest bezpieczne?
    > Możesz rozwinąć myśl? Problemy z reklamacjami?

    Problemy z reklamacjami oraz górny limit odpowiedzialności Banku.

    Citi na przykład reklamacje transakcjo MO/TO/IO załatwia domyslnie od
    ręki.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 9. Data: 2002-06-25 06:54:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > No wiesz, jak sie jest blondynka... Sorry wodzu, ale farby sa do kupienia
    > sklepach :) bedziesz sztuczna inteligencja

    I Ty przeciwko mnie...? ;-)))

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-06-25 07:40:26
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Uzytkownik "Michal Wisniewski" <N...@b...com>
    napisal w wiadomosci news:du7ehusf4f9miodl65shnbufefjpecmimg@4ax.com...
> [...]
    > Slayszalem o dosc ciekawej ofercie LG Petro Banku jak i BZ WBK.
    > Ma ktos taka karte? A moze polecicie jeszcze inne?

    Nie do przebicia jest BZWBK IDEA Profit. Ma wszystkie zalety karty VC BZWBK
    tylko jest za darmo. Wystarczy miec abonament w Idei i 1500 netto zarobkow.

    AO