  • 11. Data: 2003-12-09 12:46:55
    Temat: Re: Jak wycisnac kase z zadluzonego...
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Mam nadzieje, ze to co podejrzewam to nie pudlo ... Ale wyglada to mi tak
    :
    > bla bla bla bla ...
    >
    > W rolach obrońców :
    > AGNIESZKA:

    > WOJCIECH:

    Pracownicy poczuli się oburzeni ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-12-09 12:48:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Pracownicy poczuli się oburzeni ;-))))

    Tfu! Obrażeni miało być.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-12-09 13:20:06
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl>

    Agnieszka to moja sympatyczna kobieta, od kilku lat zresztą, siedzimy teraz
    sobie u mnie w Warszawie i popijamy piwko.
    Oboje o firmie wyrażamy się pochlebnie, gdyż na to zasługuje. Możemy to
    potwierdzić osobiście niedowiarkom, spotkam się chętnie, podam kontakt na
    priv jeśli ktoś chce.

    A pracownicy w firmie są równie sympatyczni jak my, chć nie wszyscy :)

    Dziwne, że nie można podać swoich opinii o czymś czy też o kimś bezpośrednio
    i imiennie. Po to chyba jest ta grupa co nie? Mamy swoje konta na pl.biznes
    i zawsze wysyłamy oddzielne posty. Z atakami spotykaliśmy się już nie raz z
    tego powodu ale co tam... da się przeżyć.

    Pozdr
    Woj

  • 14. Data: 2003-12-09 13:22:59
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oboje o firmie wyrażamy się pochlebnie, gdyż na to zasługuje. Możemy to
    > potwierdzić osobiście niedowiarkom, spotkam się chętnie, podam kontakt na
    > priv jeśli ktoś chce.

    Nie dziękuję ... na stronce owej firmy poczytałem wystarczająco dużo
    "rekomendacji" ... Brzmią jak zapewnienia wszelkich loterii "MY JUŻ
    WYGRALIŚMY MERCEDESA ... TERAZ TWOJA KOLEJ" ...
    A tak na marginesie ... Nie wróżę długiego związku ... Wszak "Para" winna
    potrafić wydalić z siebie wspólną opinię ... a nie 2 pojedyncze ;>

    > A pracownicy w firmie są równie sympatyczni jak my, chć nie wszyscy :)

    No ba ... a my prostaki sie czepiamy ;)

> [...]
    > i zawsze wysyłamy oddzielne posty. Z atakami spotykaliśmy się już nie raz
    > tego powodu ale co tam... da się przeżyć.

    Szukałem w archiwum pobieżnie ;) Nie znalazłem tego o czym piszesz ...
    pokażesz - to uwierzę ...

    Również pozdrawiam ... Pracowników ;>
    SP

  • 15. Data: 2003-12-09 13:24:53
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    > Przez przypadek wpadlem na strone firmy, ktora wg. jej wlasnych slow
    zajmuje
    > sie pomoca osobom majacym problemy ze splata kredytow. Cos watpie w
    > profesjonalizm oferowanych przez nia uslug, skoro mozna przeczytac tam cos
    > takiego...

    Drogi MK, przez przypadek to warto zebys sie douczyl, a dopiero pozniej
    wypowiadal sie na forum finansowym.
    Podpowiedz: w USA jest wiele takich firm, poczytaj sobie byle jaka strone o
    personal finance, albo consumer groups.

    Tego typu firmy istnieja wszedzie gdzie agresywnie promowane sa kredyty
    konsumenckie i wielu mniej lub bardziej nieswiadomych ludzi wpada w pulapke
    zadluzenia.
    Z niewielkie pieniadze udzielaja standardowych rad, ktore w 90% przypadkow
    wystarczaja, zeby ustabilizowac sytuacje i umozliwic splate kredytow.

    Wedlug mnie takich firm powinno byc wiecej, gdyz tylko pomoga, zarowno
    klientom bankow jak i bankom (moze banki powinny je posponsorowac).

    Pozdrowionka,

  • 16. Data: 2003-12-09 13:27:03
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

> [...]

    > i zawsze wysyłamy oddzielne posty. Z atakami spotykaliśmy się już nie raz
    > tego powodu ale co tam... da się przeżyć.

    No tak .. poszukałem tych opini :

    http://groups.google.pl/groups?q=%22fasonwu%40poczta
    .onet.pl%22&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=718b.00
    0069d9.3d1f4178%40newsgate.onet.pl&rnum=1

    http://groups.google.pl/groups?q=%22fasonwu%40poczta
    .onet.pl%22&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=718b.00
    0069d0.3d1f3f41%40newsgate.onet.pl&rnum=2

    http://groups.google.pl/groups?q=%22fasonwu%40poczta
    .onet.pl%22&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=aj170l%
    243d8%241%40news2.tpi.pl&rnum=3

    O ... to jest najlepsze ;) =>
    http://groups.google.pl/groups?q=%22fasonwu%40poczta
    .onet.pl%22&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=auhrku%
    24o8k%241%40news.tpi.pl&rnum=5

    A teraz o Agnieszce :

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&q=%2...@o...pl%22

    Masz rację ... pisujecie często ... a ty nigdy nie promowałeś tej firmy ;>

    SP

  • 17. Data: 2003-12-09 14:03:49
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl>

    Jestem akwizytorem finansowym i pracuję dla różnych firm i banków. Cóż w tym
    złego? Tak jak napisałem, sam nie korzystałem z pomocy Consulto ale znam tą
    firmę, wiem co o niej sądzą banki i że jest potrzebna na rynku. Resztę niech
    ocenią jej klienci. Nie będę się wdawał więcej w dyskusje bo to przecież nie
    chodzi o kłótnie ale o jakieś opinie. Teraz niech szaleją żądze i zemsty:)
    Pozdr Woj

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:br4iot$m96$2@nemesis.news.tpi.pl...

  • 18. Data: 2003-12-09 14:11:55
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    > Jestem akwizytorem finansowym i pracuję dla różnych firm i banków. Cóż w
    tym
    > złego?

    Czy napisałem , że coś w tym złego ... Moim zdaniem twoje poprzednie posty
    mogłyby mieć związek z omawianą sprawą ...

    > Tak jak napisałem, sam nie korzystałem z pomocy Consulto ale znam tą
    > firmę, wiem co o niej sądzą banki i że jest potrzebna na rynku.

    Jesteś akwizytorem finansowym ... Hmmm ... Czy to, że znasz już tą firmę
    powinno sugerować liczbę fraudów w udzielonych kredytach ?

    No ba ...
    SP

  • 19. Data: 2003-12-09 15:27:36
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Wojciech dnia 2003-12-09 15:03 napisał(a) co następuje:

    Przepraszam, że się wtrącę...

    > Jestem akwizytorem finansowym i pracuję dla różnych firm i banków. Cóż w tym
    > złego? Tak jak napisałem, sam nie korzystałem z pomocy Consulto ale znam tą
    > firmę, wiem co o niej sądzą banki i że jest potrzebna na rynku.

    Cytat z 2002-12-27 07:30:04, Autor:Fason (f...@p...onet.pl)
    <CITE>
    Witam

    O ile wiem jedyna firma w Polsce zalatwiajaca skutecznie takie sprawy to
    Consulto. Napisz do nich jak najszybciej b...@c...pl
    Dzialaja od niedawna w Wwarszawie a teraz ponoc otwieraja siec
    przedstawicielstw w Polsce. *Wyciagneli mnie z bagna kart kredytowych i
    wielkie im dzieki* :)
    </CITE>

    No to jak nie korzystałeś, jak korzystałeś? A może nie korzystałeś, ale
    napisałeś, że korzystałeś? W każdym bądź razie coś kręcisz...

    > Resztę niech ocenią jej klienci.

    No właśnie. Panu już dziękujemy ;-)

    Marek

  • 20. Data: 2003-12-09 15:45:44
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > Tak jak napisałem, sam nie korzystałem z pomocy Consulto ale znam tą
    > firmę, wiem co o niej sądzą banki i że jest potrzebna na rynku. Resztę

    Ok ... zabawiłem się w klienta ... wysłałem wzruszający list o tym jak to
    tonę w długach ...

    I nadejszła odpowiedź ;)
    "
    From: p...@m...getin.pl
    To: m...@i...pl
    Date: 9 Dec 2003 14:31:48 +0100
    Subject: Nondeliverable mail

    I treść :

    "------Transcript of session follows -------
    b...@c...pl
    The intended recipient's mailbox is full."

    Słusznie ... porządna firma ;) Budzi zaufanie ... i nie tylko budzi ;)
    EOT
    Pozdrawiam
    SP