eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak traktują klientów w mbanku › Re: Jak traktują klientów w mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!polsl.gliwice.pl!not-for-mail
    From: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Date: Thu, 11 Dec 2003 16:28:50 +0100
    Organization: Jarosław Łysio
    Lines: 60
    Message-ID: <bra2g2$598$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    References: <br7ki2$fqs$1@inews.gazeta.pl> <br7lvu$gcj$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    <bra06f$10n$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gwardii-gw.bmj.net.pl
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:273105
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "edgar" napisał:

    | "może karta jeszcze przyjdzie", a jesli nie to kazano mi wysłać
    | wniosek ze stron mbanku.

    Właśnie o to chodzi - należało wysłać wydrukowaną umowę pobraną ze strony
    przynajmniej na 2 tygodnie przed upływem terminu ważności dotychczasowej
    karty.

    | list informujący o zmianach, (ew. telefon) nie zaszkodziłby, a na pewno
    | poprawiłby wizerunek banku.

    Wręcz przeciwnie - patrz niżej.

    | > | Na ich stronach jest informacja, że - ha, dobre sobie.
    | > Jest. Była na długo przed wprowadzeniem nowych zasad wydawania kart.
    |
    | To dobrze, że jest. Ale ja nie mam obowiązku zaglądać na strony mbanku w
    | innym celu niż zalogowanie sią na własne konto.

    Nie masz. Ale rozsądnie jest korzystając z banku wirtualnego zajrzeć czasem
    na stronę aktualności.
    Marmurowe banki też nie dzwonią z każdą duperelą do klientów, ani nie
    wysyłają co chwilę listów - większość informacji tego typu wywieszają w
    oddziałach.

    | > mBank to bank specyficzny. Trzeba umieć z nigo korzystać - a nie jest to
    | > wcale skomplikowane.
    |
    | Czy ja nie umiem z niego korzystać ?

    Jeśli nie rozumiesz filzofii działania mBanku to nie powinieneś korzystać z
    jego produktów (dla własnego dobra - żeby nie być w pewnym momencie
    niezadowolonym).

    | list informujący o zmianach do każdego klienta byłby doskonałym wyjściem z
    punktu
    | widzenia obecnych i przyszłych klientów.

    Wręcz przeciwnie. Obróciłby się przeciw nim. Pomyśl jakim kosztem byłoby
    przygotowanie i wysłanie listów z taką informacją do ówczesnych 500 000
    klientów. Nie licząc kosztów pracy i materiału, licząc tylko samą opłatę
    pocztową za najlżejszy list zwykły ekonomiczny wychodzi 600 000 złotych.
    Oczywiście i tak znaleźliby się niezadowoleni, do których przesyłka by nie
    dotarła, bo np. byli na wakacjach albo nie mają obowiązku zaglądać do
    skrzynki na korespondencję. "Ewentualny telefon" do każdego klienta
    kosztowałby jeszcze więcej. Nie chciałbym, żeby mój bank ponosił takie
    irracjonalne wydatki. Im ma niższe koszty, tym więcej usług może mi
    zaoferować taniej lub za darmo.

    Wydaje mi się, że umieszczenie z dużym wyprzedzeniem informacji o zmianach w
    wydawaniu kart na stronach informacyjnych mBanku oraz rozesłanie mejla z
    tymi informacjami do wszystkich klientów, którzy zgodzili się na przesyłanie
    informacji od mBanku e-mailem było działaniem skutecznym (większość
    dowiedziała się w porę) i wystarczającym.

    Pozdr.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1