  • Data: 2006-04-09 02:27:15
    Temat: Re: Jak to załatwić .............?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    LEH wrote:
    > Mam taki problem napisał do mnie przez Aukcje na Allegro - facet z Nigerii
    > że chce kupić przedmiot który wystawiłem na Aukcji

    taaa, ode mnie chciał kupić samochód.
    Napisał, że nie ma drobnych i przyśle mi czek na 10 tyś i żebym mu
    resztę w postaci 3 tyś odesłał.

    A morał z tego taki, że on te 3 tyś chciał w żywej gotówce, a czek
    oczywiście był bez pokrycia.
    Nawet go nie interesowało jaka to marka tego samochodu.
    A i to też jego znajomy chciał kupic, co to mu jeden czek na grubą
    gotówkę zostawił.
    Ale, ze nigeryjczycy nauczyli sie czytac po polsku to już wielki postęp.