  • Data: 2016-07-24 11:58:36
    Temat: Re: Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 00:03:44 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:

    > piszę z news.interia.pl . trzeba mieć darmowe konto mailowe, na które
    > trzeba zajrzeć raz na 3 miesiące, bo sie blokuje. zalogowanie oczywiście
    > odblokowuje, konta nie usuwają.
    >

    > a.

    oświecisz mnie czy można pisać z news interia bez konieczności konfigurowania
    czytnika? bo za czasów news na gazecie, to po prostu logowałem się na konto i stamtąd
    mogłem pisać czy to z domu czy z pracy.
    bo czytnik jest przypisany do konkretnego urządzenia, a przez www to można
    pisać/czytać z kompa, lapka, tabletu, telefonu itp.
    bo sam news.interia.pl jest nieosiągalny, przynajmniej u mnie, ale może trzeba zrobić
    jakiś hocki klocki po zalogowaniu się do interii i będzie to już działać?
    k.