  • Data: 2016-07-24 20:00:33
    Temat: Re: Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do rzeczy: jak to jest z umieszczaniem na grupie linków służących
    > własnym celom typu linki afiliacyjne, reklamy własnych serwisów
    > itp? Bo jeśli się nie mylę, to kiedyś coś takiego było
    > niedopuszczalne i tępione? Pytam, ponieważ miałem zamiar umieścić
    > jakiś odnośnik do własnego w-w-w, ale obawiałem się "zjechania",
    > że to niezgodne z netetykietą grupy.

    Czy w podpisie, za delimiterem, nie bywały linki do prywatnych stron?
    To ja chyba zbyt krótko czytam grupy bo nie pamiętam tępienia za to.

    Co innego za jawny spam w body = ryzyko KFa. Za lokowanie produktu
    podobnie KF. Za oftopy o brzozach i kodach KF. Jakby kto pytał ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.