  • Data: 2016-07-25 11:26:31
    Temat: Re: Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.07.2016 05:59, witek wrote:

    > Juz dawno tam jest.
    > Nie widzę nawet odpowiedzi na jego posty wiec najwyrazniej wszyscy go
    > juz tam wrzucili.

    W thunderbirdzie jest filtr na delikwenta i odpowiedzi na niego, pewnie
    dla tego go nie widzisz.

    Swoją drogą, to jest naprawdę super filtr (ignoruj odpowiedzi) - po
    prostu Ci znika osoba w ogóle. Ja momentami zapomniaem że tutaj na
    grupie grasuje Eneuel, że A.Lawa na pl.soc.prawo i kilku jeszcze innych.

    Jakby jeszcze można było filtrować na to że np. Liwiusz odpowiada
    Witkowi albo odwrotnie (bo wtedy na 99% jest flejm), kiedy zarówno
    Liwiusz jak i Witek saute są przepuszczani - to by był ideał.

    p. m.