  • 11. Data: 2005-08-05 06:11:20
    Temat: Re: Jak się sprawdza trick z KK pod lokatę i przeniesieniem?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Aug 2005 00:04:41 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    napisała:

    > A po co, skoro chyba wszyscy wymagają 3 wyciągów?
    *wydaje mi się że* swego czasu w rajfim było tak, ze wymagali 3
    wyciągów, ale kartę trzba było mieć co najmniej pół roku. Ale faktycznie
    w takim ING takiego wymogu nie znalazłem.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Keyboard error press F1 continue

  • 12. Data: 2005-08-05 07:53:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:
    [...]

    > A przy przenoszeniu poprosza o ksiazeczke wojskowa... Zaden bank nie da Ci
    > karty kk po dostarczeniu samej historii...

    Interesujące. Przenosiłem do rajfiego i sobie nie przypominam. ALe może
    po prostu nie pamiętam.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 13. Data: 2005-08-05 07:55:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    August wrote:
    > A czy przeszedł by taki trick: zamówić generowanie cdodatkowych płatnych
    > wyciągów do
    > karty dodatkowej (jest taka pozycja w TOiP, np wbk - 2zł) przez 3 miesiące,
    > i przejść się z takimi wyciągami (będą pewnie na nazwisko posiadacza karty
    > dodatkowej) do innego banku prosząc już o KK na własny rachunek ?

    Dobre pytanie. Będę musiał potestować. :-)
    Pytanie jeszcze jak wyglądają wyciagi w BZWBK dla karty dodatkowej.

    Bo jeśli tam jest gdzieś wpisany posiadacz kredytu=/= posiadacza karty,
    to kicha :-)

    KJ

  • 14. Data: 2005-08-05 09:44:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Piotr napisał(a):
    > A przy przenoszeniu poprosza o ksiazeczke wojskowa...

    Bzdura.

    > Zaden bank nie da Ci karty kk po dostarczeniu samej historii...

    Oczywiście, będzie potrzebny jeszcze DO albo paszport.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2005-08-05 11:29:21
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 4 Aug 2005 19:03:30 +0000 (UTC), w <dctoq2$r5d$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(-a):

    > Banki wyjątkowo nie chcą mi dać KK (nieuregulowany stosunek do służby
    > wojskowej, działalność gospodarcza, młody wiek itd itp).

    Dziwne, w Lukasie sami -- mimo jw. -- zaproponowali mi kartę na podstawie
    wpływów na konto.
    A potem jeszcze nie było żadnej zbędnej papierkologii przy podwyższaniu limitu.

  • 16. Data: 2005-08-05 11:30:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 5 Aug 2005 00:14:22 +0200, w <dcu524$jkp$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Piotr"

    > A przy przenoszeniu poprosza o ksiazeczke wojskowa... Zaden bank nie da Ci
    > karty kk po dostarczeniu samej historii...

    Zniknąłeś BPH czy ING... (o Lukasie już wspominałem).

  • 17. Data: 2005-08-05 18:56:53
    Temat: Re: Re: Jak si? sprawdza trick z KK pod lokat? i przeniesieniem?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >W Mutli ? Nie. Po to wlasnie jest opcja z lokata. Bo Polska to jest taki

    nie, w mmulti mam juz karte od 3 lat wlasnie pod lokate, chodzi mi o
    inny bank czy przy przeniesieniu nie chca miejsca zatrudnienia i takie
    tam?
    chcialem przeniesc do mbanku z multi to wlasnie o to pytali i zrobil
    sie problem...
    moze winnych bankach jest lepiej?