eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się oszczędza na klientach w BePeHehe. › Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
  • Data: 2004-09-28 10:40:12
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik zbiggy napisał:

    > Doprawdy nie rozumiem świętego oburzenia ("zamurowało"!), funkcjonalność
    > karty nie jest gorsza, Twojego nazwiska nikt nie przekręcił, nie każdy
    > interesuje się markami i w ogóle mało ludzi wie, co w trawie piszczy, więc
    > myślą że ich operatorem telekomunikacyjnym jest Poczta Polska, a TP oznacza
    > Telewizja Polska, a Tobie chce się obrażać za takie niuanse.
    > Lepiej byś przyjął postawę pragmatyczną - jeżeli to ta karta jest zwolniona
    > z opłat w zamian za wysokie obroty, to właśnie ją powinieneś używać
    > najczęściej.

    Widzisz, dbalosc o klienta wylazi w szczegolach. To tak jakby np.
    volkswagen zmienil logo, ale jeszcze przez pol roku wstawial stare w
    najdrozszych modelach, bo szkoda wyrzucac. Niby nie stanowi, bo to
    kawalek plastiku, ale jak fatalnie swiadczyloby o producencie.

    Tutaj chodzi dokladnie o to samo. Karta kosztuje grosze, a marka?

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1