eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się oszczędza na klientach w BePeHehe. › Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
  • Data: 2004-09-28 13:40:42
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-28 15:24, kiedy Adam Gentler napisał(a)
    co następuje:


    > Dlatego ma dla mnie znaczenie czy na masce jest kółko czy paski. Dla kilku
    > innych osób, określanych przez niektórych snobami, również.

    To ty jeździsz Fiatem? I tych kilku innych snobów też?
    Muszę przyznać, że jestem cholernym snobem, z większością Twoich uwag
    się zgadzającym, ale sam z siebie to nie wiem, czy Fiaty zmieniły sobie
    z kółka na paski czy odwrotnie. Nie ten segment. I nie ten, za
    przeproszeniem, target.
    Jest mi totalnie obojętne czy zmieniło się logo wódki wyborowej, a nawet
    Jakuba Wędrowycza. Natomiast jako snobowi zależy mi na tym, żebym
    łatwo znalazł na półce w sklepie Maple Leaf, albo Bushmills.
    Podobnie jest z bankami i kartami. Jak chcę pokazywać markę i szpanować,
    to pokazuję coś od Smitha & Barneya, a jak mam kartę z PBK, to pewnie
    dlatego, że są rabaty w sklepach, które odwiedza moja żona (to ona ma
    tam kartę, a ja jeno dodatkową).
    Nie da się szpanować wszystkim, co się ma i lubi, a jak sądzę nawet i
    nie trzeba.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1