  • Data: 2004-09-28 13:24:55
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbiggy" napisał:

    > I czy Twoim zdaniem jest wielka różnica czy ma na masce kółko czy
    > paski, i czy pisałbyś o tym na grupy w stylu "aż mnie zamurowało"?

    Ze świadomością marki typowego stałego klienta sklepów "Cheaper Price",
    wypowiadanie się na tematy sobie obce i czepianie się słówek - tak, do tego
    też służy grupa.

    W garniturku ze sklepiku osiedlowego na którym nie widać logo, z zegarkiem
    na przegubie dłoni na którym nie widać logo, w bucikach z bazaru na których
    nie widać logo, w okularach na których nie widać logo itd. można żyć,
    załatwiać interesy. W garniturze Zegna na którym nie widać logo, z zegarkiem
    Breguet na przegubie dłoni na którym trudno dojrzeć logo, w butach Ferragamo
    na których nie widać logo, w okularach Windsor na których nie widać logo
    itd. też można żyć i załatwiać interesy.
    Jeżeli noszę zegarek Breguet czy Vacheron Constantin to noszę oryginał albo
    replikę za jakieś 500 zł. Z pragmatycznego punku widzenia, między zegarkami
    są niewielkie różnice, zaś w świadomości marek przeogromne.
    Dlatego ma dla mnie znaczenie czy na masce jest kółko czy paski. Dla kilku
    innych osób, określanych przez niektórych snobami, również.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

    PS. Za każdą markę się płaci, nawet za Cheaper Price.