eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się oszczędza na klientach w BePeHehe. › Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
  • Data: 2004-09-28 12:37:28
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Widzisz, dbalosc o klienta wylazi w szczegolach. To tak jakby np.
    > volkswagen zmienil logo, ale jeszcze przez pol roku wstawial stare w
    > najdrozszych modelach, bo szkoda wyrzucac. Niby nie stanowi, bo to
    > kawalek plastiku, ale jak fatalnie swiadczyloby o producencie.

    nie za bardzo jesteś obiektywny bo z tego co kojarzę, to wykorzystujesz każdą
    okazję, żeby kopnąć BPH. Gdyby zrobił to Twój ulubiony bank to pewnie byś nie
    wziął udziału w wątku, albo poruszył strunę ekologii, oszczędności itp.

    Oczywiście z punktu widzenia strategii marki itp. pierdół to jest błąd z tymi
    kartami, ale dla kogoś świadomego tego, że takie pierdoły są na świecie to nie
    powód, żeby obrażać się na bank, nie korzystać z jego karty być może wbrew
    własnemu interesowi. Z tego co się orientuję, to BPH ma całkiem niezłą ofertę
    KK teraz.
    A co do samochodów, to mamy inny przykład: przecież fiat zmienił logo całkiem
    niedawno. I czy Twoim zdaniem jest wielka różnica czy ma na masce kółko czy
    paski, i czy pisałbyś o tym na grupy w stylu "aż mnie zamurowało"?

    Pozdrawiam,
    Zbiggy

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1