  • 1. Data: 2003-08-10 18:16:37
    Temat: Jak rozpoznać bankomat Euronetu ?
    Od: "Andrzej" <b...@N...gazeta.pl>

    Byłem pewny, że wypłacam z bankomatu Euronetu, gdyż była na nim naklejka
    Euronetu.
    Później mBank pobrał mi prowizję (za korzystanie z bankomatów Euronetu
    obiecują, że nie pobierają). Niestety nie udało mi się dowiedzieć jak
    rozpoznać te prawdziwe bankomaty Euronetu od tych nieprawdziwych.

    Poradźcie jak uniknąć następnej pomyłki i nie płacić haraczu.

    P.S. Ekspert z mBanku pradził sprawdzać w necie listę, ale ja zbyt dużo
    podróżuje i nie chce mi się stawać przed każdym bankomatem i sprawdzać go na
    liście :-) Może są prostsze sposoby?

  • 2. Data: 2003-08-10 18:20:45
    Temat: Re: Jak rozpoznać bankomat Euronetu ?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Andrzej <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bh6265$cml$...@i...gazeta.pl...
    > Byłem pewny, że wypłacam z bankomatu Euronetu, gdyż była na nim naklejka
    > Euronetu.

    Na pewno bezprowizyjnymi bankomatami Euronetu nie są bankomaty Euronetu przy
    oddziałach Millennium *.

    * chodzi o to, że te przy Millennium to nie są "darmowe" w świetle TOiP
    mbanku...

  • 3. Data: 2003-08-10 18:32:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > obiecują, że nie pobierają). Niestety nie udało mi się dowiedzieć jak
    > rozpoznać te prawdziwe bankomaty Euronetu od tych nieprawdziwych.

    A czy to nie byl bankomat w Millennium?
    A rozpoznasz po logu

  • 4. Data: 2003-08-10 18:50:11
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Andrzej <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > podróżuje i nie chce mi się stawać przed każdym bankomatem i sprawdzać go na
    1.Wydrukować listę dla danego miasta i nosić ze sobą.
    2.Serwisy lokalne wap (podajesz nazwę ulicy lub automatyczna lokalizacja)
    3.Serwis wap mBanku wap.info.mbank.pl
    Może są prostsze sposoby?
    Prostszych nie znam
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-10 19:03:33
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    nie wiem jak jest w przypadku mbanku ale jesli chodzi o inteligo w
    bankomatach euronetu mozna sprawdzic sobie saldo rachunku.

    jesli mbank czegos takiego nie oferuje to dobrze jest miec przy sobie ve
    inteligo ;)

  • 6. Data: 2003-08-10 20:26:00
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

> [...]
    > bankomatach euronetu mozna sprawdzic sobie saldo rachunku.
    > jesli mbank czegos takiego nie oferuje to dobrze jest miec przy sobie ve

    czesc
    to jeszce mozan to sprawdzic, caly czas od wprowadzenia oplat? ile kosztuje
    saldo w euronecie dla inteligo
    pozdrowienia
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2003-08-11 11:43:17
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Zapukaj 3 razy w ekran... moze ktos sie odezwie =`/

  • 8. Data: 2003-08-11 14:01:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Zapukaj 3 razy w ekran... moze ktos sie odezwie =`/

    Minik wredniaku :P Euronety _zazwyczaj_ nad soba maja wielkie granatowe
    logo.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-08-11 14:12:32
    Od: "minik" <m...@N...net>

    Logo... na tabliczce, lewituje =)

  • 10. Data: 2003-08-11 16:51:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Minik wredniaku :P Euronety _zazwyczaj_ nad soba maja wielkie granatowe
    > logo.

    A w Multi jak wyglądają Euronety ???

    --
    Pozdrawiam,