  • 1. Data: 2002-01-21 20:29:36
    Temat: Jak przeslac kase DO POLSKI?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Mam zamiar wystawic po raz pierwszy cos na sprzedaz
    na ebay.de - dotychczas kupowalem.

    Pytanie - jak najlatwiej dla placacego (i najtaniej)
    przeslac kase do kraju? Kwoty max 200$.

    Jakis czek? Co doradzicie?

    Wazne, by z jednej strony kosztowalo to niewiele,
    a z drugiej bylo latwe do zalatwienia.

    Juz pare razy tlumaczylem niemcom, ze roznica
    w wysylce paczki do Polski polega na dopisku
    "POLAND" - nie zawsze wierzyli ;)

    Z gory dzieki za porade.

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2002-01-21 21:13:17
    Temat: Re: Jak przeslac kase DO POLSKI?
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Mam zamiar wystawic po raz pierwszy cos na sprzedaz
    > na ebay.de - dotychczas kupowalem.
    >
    > Pytanie - jak najlatwiej dla placacego (i najtaniej)
    > przeslac kase do kraju? Kwoty max 200$.
    >
    > Jakis czek? Co doradzicie?

    No Niemcom chyba swojej metody nie narzucisz ... :)
    Czek rozrachunkowy - wysylaja Ci , a Ty sie bujasz z miesiac z inkasem, jak
    jakis znany bank i ma dobrego korespondenta w Polsce, to do 2 tygodni sie
    uwiniesz.
    A co to Qba ma, co na allegro nie moze sprzedac?

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-01-21 22:44:48
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    przez WUMT (Western Union), najtaniej to nie jest ale najszybciej i
    najłatwiej, prowizje niestety dość wysokie, ale kasa jest w 15 minut

  • 4. Data: 2002-01-22 07:28:55
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jakis czek? Co doradzicie?
    > Wazne, by z jednej strony kosztowalo to niewiele,
    > a z drugiej bylo latwe do zalatwienia.

    Najlatwiejszy dla placacego bylby chyba jakis czek -
    co mozecie w tej kwesti doradzic?

  • 5. Data: 2002-01-22 10:55:11
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    "Jakub Jewuła" wrote:

    > Najlatwiejszy dla placacego bylby chyba jakis czek -
    > co mozecie w tej kwesti doradzic?

    A Euroczek? Zrobilo sie to ostatnio malo popularne, ale ciagle chyba
    mozna to realizowac na poczcie albo w Pekao SA i prowizje sa male, rzedu
    1.5% o ile dobrze pamietam. Ale nie wiem, czy w Niemczech jeszcze tego
    uzywaja. Kiedys bylo to popularne.

    Rafal

  • 6. Data: 2002-01-22 11:16:02
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > mozna to realizowac na poczcie albo w Pekao SA i prowizje sa male, rzedu
    > 1.5% o ile dobrze pamietam. Ale nie wiem, czy w Niemczech jeszcze tego

    ostatni euroczek mozna bylo zrealizowac w ostatniego sylwestra

    teraz to jest juz tylko pamiatka :))

  • 7. Data: 2002-01-23 00:08:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "fotech" <u...@f...onet.pl> writes:

> [...]
    > jakis znany bank i ma dobrego korespondenta w Polsce, to do 2 tygodni sie

    No to co? Przy malych sumach to przeciez nieistotne. A koszty beda mniejsze.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator