  • 11. Data: 2003-02-27 12:19:54
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b3kujo$7n7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Eeee.... tam. Znikajace bankomaty Euronetu - toz to jakas istana plaga.
    > Powinni zlikwidowac jeszcze jeden (Bydgoszcz, Tesco) i bedzie po prostu
    > swietnie. Brak zlecen stalych. Swoja droga tak sie zastanawiam dlaczego
    > tylko ja tego uzywam (w PekaoSA)? Czyzbym byl jakis inny? ;)
    >

    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    > m...@p...pl

    Znikające Euronety to fakt i to bardzo nieprzyjemny. Znikają bez uprzedzenia
    i często powodują utratę mozliwości bezprowizyjnych wypłat (patrz
    Zgorzelec). Na www przez wiele miesięcy wisi lista nieaktualnych (mimo moich
    interwencji). Multibank jeśli chce utrzymać swoja pozycję rynkową powinien
    się poważnie zastanowić nad zmianą (lub dołożeniem) innej instytucji
    bankomatowej. A zlecenia stałę w Multibanku są. Wiem bo używam.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2003-02-27 12:57:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

  • 13. Data: 2003-02-27 13:51:49
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > W mniejszych ośrodkach, zwłaszcza bez centrów handlowych to może być
    > problem.

    Pisalem o Bydgoszczy i pasujacych mi do niedawna bankomatach - tearz jest
    znacznie gorzej. Ale rzeczywiscie, w Zgorzelcu ostatnio zlikwidowano jedyny
    bankomat Euronetu.

    > Ale gdzie? Pekao chyba jednak ma?

    No wlasnie PekaoSA ma. A Multikonta? Niestety nie.

    > Sadysta? ;-)))

    Chyba raczej swiadomy uzytkownik ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 14. Data: 2003-02-27 14:25:49
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Dnia 03-02-27 14:51, Maciej Loret wklepał na klawiaturze nastepujące słowa:
> [...]
    > bankomat Euronetu.

    > No wlasnie PekaoSA ma. A Multikonta? Niestety nie.

    Czytać umiecie? Co to znaczy nie ma zleceń stałych w Multikontach
    Multibanku? Znacie jakiś bank, który uniemożliwia wykonywanie takich
    zleceń? Bo ja, szczerze powiedziawszy, nie. Najpierw zajrzyj sobie na
    stronę WWW banku, a dopiero potem pisz.

    www.multibank.pl > Produkty i usługi

    K.

  • 15. Data: 2003-02-27 14:30:03
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A zlecenia stałę w Multibanku są. Wiem bo używam.

    Na takiej zasadzie jak w PekaoSA?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 16. Data: 2003-02-27 14:36:34
    Od: Marian <m...@z...net>

    On Thu, 27 Feb 2003 13:51:49 -0000, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >No wlasnie PekaoSA ma. A Multikonta? Niestety nie.

    Masz chyba (a raczej na pewno) zle informacje. W Multibanku sa
    zarowno Zlecenia stale, jak i Polecenie zaplaty... No i mozna je
    definiowac/modyfikowac/usuwac przez Inet, telefon, w placowce...

    --
    Pozdrawiam,
    Marian, mailto:m...@z...net

  • 17. Data: 2003-02-27 14:51:45
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Marian" <m...@z...net> wrote in message
    > Masz chyba (a raczej na pewno) zle informacje. W Multibanku sa
    > zarowno Zlecenia stale, jak i Polecenie zaplaty... No i mozna je
    > definiowac/modyfikowac/usuwac przez Inet, telefon, w placowce...

    Nieeee, kolega Maciek ma racje. Z punktu widzenia zlecen stalych w Pekao to
    w Multi ich nie ma - bo trudno cos równie badziewnego stworzyc ;-))))
    Pamietam moje zlecenie w Pekao. Godzina w kolejce, wypisywanie wyblaklego
    (toner w ksero na koncówce?) druku zlecenia, potem siedzenie i patrzenie jak
    pani to gdzies klepie i jest! udalo sie. Oczywiscie chec modyfikacji lub
    sprawdzenia to kolejny koszmarek placówkowy.
    Ja jednak utrzymuje swoja teze "sadysta" ;-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 18. Data: 2003-02-27 14:54:42
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message

    > Chyba raczej swiadomy uzytkownik ;)

    Świadomy czego? Kolejek? Nieuprzejmości pracowników? Zaduchu na sali?
    Papierkologii? Drożyzny? Potwornego oprocentowania linii kredytowej?
    Znikomego oprocentowania rachunku? Off-line'owości? Brak dostępu zdalnego do
    wszystkich funkcji? Brak dostępu 7/24/365?

    Który z tych "ficzerów" tak Cię Maćku urzekł? ;-)))

    K. Kowalski

  • 19. Data: 2003-02-27 14:56:19
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Witam.

    > Na takiej zasadzie jak w PekaoSA?

    To nie jest zlecenie stałe. Pekao stosuje błędną nazwę na coś takiego - co
    faktycznie może być przydatne. Ale od tego też jest PZ (choć z
    akceptowalnością jest na pewno gorzej) i obciążanie karty płatniczej.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 20. Data: 2003-02-27 15:01:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > Który z tych "ficzerów" tak Cię Maćku urzekł? ;-)))

    Wy naprawdę nie wiecie, czy się tylko z biednego Maćka natrząsacie?
    Przecież jemu wyraźnie chodzi o wysyłanie przez
    elektrownię/gazownię/cokolwiek kwitów bezpośrednio do banku.
    PKO BP zaczęło się przed tym bronić; w innych bankach też to powoli
    wymrze. Za kosztowne. Wszystko przerzuci się na PZ i bedzie OK.

    pzdr

    Tomek