    From: "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Date: Thu, 27 Feb 2003 13:19:54 +0100

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b3kujo$7n7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Eeee.... tam. Znikajace bankomaty Euronetu - toz to jakas istana plaga.
    > Powinni zlikwidowac jeszcze jeden (Bydgoszcz, Tesco) i bedzie po prostu
    > swietnie. Brak zlecen stalych. Swoja droga tak sie zastanawiam dlaczego
    > tylko ja tego uzywam (w PekaoSA)? Czyzbym byl jakis inny? ;)
    >

    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    > m...@p...pl

    Znikające Euronety to fakt i to bardzo nieprzyjemny. Znikają bez uprzedzenia
    i często powodują utratę mozliwości bezprowizyjnych wypłat (patrz
    Zgorzelec). Na www przez wiele miesięcy wisi lista nieaktualnych (mimo moich
    interwencji). Multibank jeśli chce utrzymać swoja pozycję rynkową powinien
    się poważnie zastanowić nad zmianą (lub dołożeniem) innej instytucji
    bankomatowej. A zlecenia stałę w Multibanku są. Wiem bo używam.
    Pozdrawiam
    Marcin