  • 1. Data: 2003-02-26 19:07:46
    Temat: [ot] ile zarabia pracownik banku?
    Od: "Przemyslaw Sobierajski" <t...@w...pl>

    Witam serdecznie

    Bylem dzis w bzwbk w Toruniu, rozmawialem z bardzo fajna "babka" - tak sobie
    gawendzimy az przyszedl mi do glowy pomysl ze zapytam ile zarabia, a ona ze
    to TAJEMNICA BANKOWA, podpuszczalem ja - powyzej 2000zl, a ona jak robot
    TAJEMNICA BANKOWA :-) - nie orientujecie sie ile pracownik banku moze
    zarabiac - w moim przypadku jest to ktos kto obsluguje klijenta, zaklada
    lokaty, konta itp.

    --
    Przemyslaw Sobierajski
    tel.502844069 gg.546673

  • 2. Data: 2003-02-26 19:26:41
    Temat: Re: [ot] ile zarabia pracownik banku?
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Przemyslaw Sobierajski napisal:
    > [...] nie orientujecie sie ile pracownik banku moze
    > zarabiac - w moim przypadku jest to ktos kto obsluguje klijenta, zaklada
    > lokaty, konta itp.

    http://www2.gazeta.pl/praca/0,36763,985043.html

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 3. Data: 2003-02-26 21:30:25
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Przemyslaw Sobierajski" <t...@w...pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > zarabia, a ona ze to TAJEMNICA BANKOWA, podpuszczalem ja - powyzej
    > 2000zl, a ona jak robot TAJEMNICA BANKOWA :-)

    Zastanowiles sie nad taktownoscia Twojego zachowania ? Ktos dal Ci przeciez do
    zrozumienia, ze nie bedzie na ten temat rozmawial... Nie mowiac juz o samym pytaniu o

    pensje, ktore jest niezbyt na miejscu - szczegolnie w tego typu relacji.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-02-26 21:41:44
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Sobierajski" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > to TAJEMNICA BANKOWA, podpuszczalem ja - powyzej 2000zl, a ona jak robot

    Ale dlaczego ten przymiotnik "bankowa" ?

    Karol

  • 5. Data: 2003-02-26 22:04:30
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > Bylem dzis w bzwbk w Toruniu, rozmawialem z bardzo fajna "babka" - tak
    sobie
    > gawendzimy az przyszedl mi do glowy pomysl ze zapytam ile zarabia, a ona
    ze

    świetny pomysł, pozazdrościć

    a wiesz co, właśnie mi przyszedł fajny pomysł do głowy .. a ile Ty zarabiasz
    i co robisz ?
    tak z ciekawości ....

    > to TAJEMNICA BANKOWA, podpuszczalem ja - powyzej 2000zl, a ona jak robot
    > TAJEMNICA BANKOWA :-)

    była bardzo taktowna bo równie dobrze mogła Ci powiedzieć że to nie jest
    Twój biznes i miałaby całkowitą rację

  • 6. Data: 2003-02-26 22:13:02
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości ...
    > ze
    >
    > Ale dlaczego ten przymiotnik "bankowa" ?

    Dziewczyna powiedziała, po prostu, niekumatemu "A co cię, k...., to
    obchodzi"
    Zrobiła to zresztą bardzo taktownie.

  • 7. Data: 2003-02-27 09:11:37
    Od: "zbyszko janke" <j...@p...fm>

    "Przemyslaw Sobierajski"
    > rozmawialem z bardzo fajna "babka"
    > zapytam ile zarabia
    > ona ... to TAJEMNICA BANKOWA

    fajna "babka" wykazala sie taktem i byla wyjatkowo grzeczna, przy tym
    elaegancka.
    natomiast pytanie bylo, hmm... zdecydowanie nietatktowne, wscibskie i
    niegrzeczne.

    > podpuszczalem ja - powyzej 2000zl

    nie dosc po pierwszej odpwiedzi, dalej nic nie rozumiejac kontynuujesz cos,
    co jest zdecydowanie nie na miejscu
    nie potrafisz zrozumiec prostej w formie i przekazie odpowiedzi

    > a ona ... TAJEMNICA BANKOWA

    byla bardzo cierpliwa. nie wiem , czy zasluzyles na tak grzeczna odpowiedz.
    nie popisales sie ;)))

    zbyszko janke

  • 8. Data: 2003-02-27 09:34:50
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Przemyslaw Sobierajski" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > to TAJEMNICA BANKOWA, podpuszczalem ja - powyzej 2000zl, a ona jak robot
    > TAJEMNICA BANKOWA :-) - nie orientujecie sie ile pracownik <cut>
    I miala racje - kazdy pracownik podpisuje blankiet z ktorego wynika
    (zazwyczja jest to okreslone w umowie o prace), ze jego zarobki nie beda
    ujawniane. A odpowiadajac na twoje pytanie - ma tyle, ile sobie
    wynegocjowal.
    /p

  • 9. Data: 2003-02-27 11:31:46
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 27 Feb 2003 10:34:50 +0100 "clockworkoi"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    > A odpowiadajac na twoje pytanie - ma tyle, ile sobie
    > wynegocjowal.

    ROTFL

  • 10. Data: 2003-02-27 12:12:26
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote:

    > A odpowiadajac na twoje pytanie - ma tyle, ile sobie
    > wynegocjowal.

    ROTFL

    Coz, sporo prawdy w tym jest (pomijajac jakies tam widelki:)
    /p